-Hengebuksvinet- Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Var helt sikker på at saken var oppklart nå jeg, helt til jeg kom hjem og leste nyhetene på nett. Kan ikke fatte at det er lovlig å lage sånne misvisende forsider, og kan heller ikke fatte at en seriøs avis, med stort opplag, har interesse av det.
EnUndreneMor Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 jegh så ikke framsida.. hva var det??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Dagbladet er ikke en seriøs avis. Det er en tabloidavis. Det er ikke forenlig med seriøs på noen måte. Og å spekulere i overskrifter er det de selger på.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Hva? Forklar! *veldig nysgjerrig!*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Hva skal jeg forklare? At dagbladet fabrikkerer historier og lager misvisende overskrifter for å selge?
Libido- Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 synes vg sin var bedre, samme sak altså. De hadde noen oppsiktsvekkende "bevis" på at de var uskyldige.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Nei, forklar hvilken sak det dreier seg om. Finner ikke forsia på papiravisen på nettet slik VG har. *fremdeles veldig nysgjerrig* Og forsida skal selvsagt ha dekning i saken.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Myrdet av mor, med diiiiiiiigert bilde av Madeleine under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå