Gå til innhold

April: "Mamma hører masse babu".....


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

kl 23 i går......Lille våknet av "babu" og da er det jammen mye også. Hadde inntrykk av at hele hovedstadens park av uttrykningskjøretøyer passerte forbi her. Ulte på alle kanter...og det ga seg liksom ikke heller.

Gikk inn til Lille for å roen han ned litt... Da han var helt vill etter å se "babu" tok med en runde (alene) for å se om kunne se blålysene noe sted... Da jeg kom til kjøkkenet og kikket ut frøs jeg til is i noen sekunder før jeg roooopte på min kjære " Å heeeerlighet som det brenner!!!! KOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM" (Anbefales IKKE når man prøver å roe ned en toåring :-// ) Noen hus borten for, og litt høyere enn oss stod enorme mengder flammer høyt på himmelen og lyste opp stpre deler av himmelen mens hele nabolaget vårt var røyklagt....Måtte stenger vinduer for ikke å bli røkt ut herfra. Hørte det kniter i tre da jeg stod ved åpne vinduer. En stor tomannsbolig stod i brann i alle tre etasjer. Sikkert 20 ulebiler. Huff og huff....Så det satt barn inne i en ambulanse tullet inn i pledd..... Var kjempesjokk og heelt forferdelig. Synes så fryktelig synd på menneskene som mistet alt. Tok ikke lang tid før det kom nyheter på nettet om det, heldigvis var det ingen alvorlig skadet eller omkommet, men dog.....Var urolig til langt på natt jeg....Kjente jo røyklukt heletiden og var fryktelig bereørt av dette. Stakkars altså....nå blir jeg helt revet med igejn..... Tenk å miste alt. Blir som jeg sa til gubben; HVor i huleste skal du begynne dagen etter: Lete etter tak over hodet? Og hva kjøper man først? Sko? Jakke? Truser?

Fryktlig trist for familiene. I dag står huset der og oser av tragedie og skriker ut om elendighet og tap.

 

Grøss og gru. Ingen skulle oppleve dette.

Får lyst å gi bort litt av alt til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...