Nesly Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Høres ikke dette litt rart ut?? Venninna mi inviterte ikke mannen min i bursdagen sin...ok, greit det tenkte jeg - det er jentefest. Blir nok koselig det. Men på festen kom det 3 gutter fra jobben hennes.. Utenom 5 venninner. Var det ikke litt rart å kun invitere meg uten mannen min, siden hun hadde invitert andre gutter på festen?? Hadde dere resgert (sagt noe til henne i etterkant f.eks..) eller må en bare finne seg i at det er den som inviterer som bestemmer-og ikke blande seg?? Nysgjerrig..
BettyBoob Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 har hun invitert typene til venninne da? hvis ikke, så regner jeg med at hun ikke er ute etter en typisk "par bursdag"
Nesly Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 De andre venninnene er single!
Gjest ->>- Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Det synes jeg ikke er det spor rart. Hun har invitert sine venner uten partnere? Da er det vel rimelig irrelevant om noen av vennene har samme kjønn som partneren til noen av de andre vennene. Nei, hadde ikke reagert på det.
peonererfine Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Inviterte hun mennene til de andre venninnene som var der? (Eller er de alle single, evt.?). Kanskje hun bare ville ha sine venninner og sine mannlige venner der...Men littt rart ellers, da...
BettyBoob Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 synes ikke det er rart jeg. hyggelig å bare feste med venninna si (deg) uten partner!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Hu har vel invitert dei hu føler er hennes nære venner da. Selv om dere to er gode venner, trenger hu ikkje være det med mannen din for det.
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Nei, det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt.. Synes du er litt hårsår... Litt kjipt med sånne venninner som må drasse med seg mannen overalt, synes jeg:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå