1stor1liten =) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 pleier dere å møte opp?? Blir det første for oss, jeg tenkte å gå og sambo være hjemme med jenta vår.
Gjest ->>- Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Det er klart. Vanligvis en av oss, innimellom begge.
rødt&blått Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Er jo som regel greit å få med seg infoen! Og så syns jeg det er okay å møte foreldrene til barna som barnet mitt leker med hver dag!
1stor1liten =) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 så det ikke var mange navnene som hadde skrevet seg på lista over oppmøte,men ja ja.. får se da. greit å høre hva de skal snakke om og div.info.
Frk. Vable Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Ja, går alltid på foreldremøter i bhg. Både jeg og samboer hvis vi får barnevakt. Syns det er viktig å få med seg, de har mye nyttig info om hverdagen til barna. Så viser de bilder og det er jo alltid kos...
Ulme Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Når du har vært der så skjønner du sikkert at det var riktig å møte opp. Det er faktisk en god ting å orientere seg om ting som skjer i bhg. Det er også viktig for barnet ditt at du engasjerer deg.
solstråle69 Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg skulle hatt en veldig god grunn for ikke å møte opp på foreldremøte i bhg. Det er tross alt hverdagen til barna våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå