Gå til innhold

kramper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

babyboom25 og nathalie:)))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er det noen som har råd mot kramper i leggene.. jeg våkner av at det vrir seg i leggene.. jeg hyler av smerte.. aner ikke hva jeg skal gjøre for å unngå dette.. gruer meg stort til å sove... uff.. det gjør så vondt.. er i uke 38.. klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spis bananer:) tror det er magnesium som hjelper hvis jeg ikke husker feil. hverfall ett eller annet som er i banan:)

Skrevet

jupps det er magnesium i bananer... var kjempe plaget med det fra uke 25-30, men med 1 banan ekstra innabords hver dag har jeg ikke hatt det siden...

kalsium kan det hende at du også mangler. du får kjøpt tabl på apoteket med d vitamin (for å bedre opptaket av disse) magn og kalsium. Ellers kan du drikke den melka ekstra lett som har ekstra d vit:)

Kan ta 1-2 uker før du merker noen effekt, men som sagt jeg er helt fin nå:=)

Skrevet

Ja, bananer hjelper litt. Har også vært plaget med dette i begge mine svangerskap. Denne gangen tenker jeg også litt på det som "smertetrening", da jeg følte at sterke rier og leggkramper kjenners ganske likt ut.

Skrevet

Spis nøtter...funka veldig bra for meg. Våkna med kramper flere ganger før..er 12 dager igjen til termin og nå har jeg nesten aldri kramper mer. men får du de så prøv å reis deg opp å gå bakover. Det fungerer!! Lykke til:)

Skrevet

"kalsium-magnesium 1:1" tbl finnes å få kjøpt hos helsekost, har hjulpet meg. mener det er slik at man må ha kalsium for å få tatt opp magnesium i kroppen. absolutt verd et forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...