Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM i dag=) Dere som er i ca 22 uke, hva er SF målet deres?=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 20+3, men svarer likevel:-)

Sf-målet mitt var 20 i dag... Lå øverst oppe i det mørkegrønne feltet, men hun sa at det kunne komme av at babyen lå høyt oppe.

Fortsetter det slik blir vel magen diger, hehe...

Skrevet

Når jeg var 20+5 hadde jeg 23 cm, og nå i dag 24+4 hadde jeg 27 cm.

Skrevet

i uke 20 var sf målet på 19cm, og i uke 24 22,5

Skrevet

ok=) mitt var 21 i dag så er vel bra det=P

Skrevet

SF målet mitt var 17 i uke 20. Regner med det var så "lite" siden babyen ligger langt nede. helt nede ved urinblæra ligger h*n :)

Skrevet

Mitt symfysemål var 22 i uke 21 :)

Skrevet

Husker ikke hva det var, men i uke 22 lå det over det grå feltet (større enn normalt), men jordmora sa den rettet seg sikkert etterhvert.

Skrevet

I uke 25 var mitt 21,5!!

Skrevet

Mitt var 17 cm i uke 20+0, og 22 cm i uke 24+1. Det var rett under snittet/så godt som på midtstreken. Men hele det skraverte feltet er jo innenfor normalverdiene, og det trenger ikke nødvendigvis fortelle så masse om størrelsen på barnet.

Skrevet

kontroll i dag ,og målte 26 cm i uke 25.ligger litt over det grønne feltet:-) er ganske så slank,men med en stor mage:-)

Skrevet

I uke 26 var mitt mål 27cm. Ligger litt over det grønne;)

Skrevet

Uke 24+4 er SF 29. Jeg er noen nummer for stor i utgangspunktet så derfor ble min SF større en normalen. Jordmora sa at det hadde ingenting å si. Barnet kunne være normalvektig fordet. Jeg har lagt på meg 4 kg til nå så det er nå normalt det i hvert fall.

Skrevet

I uke 19 var jeg 19 cm, og i uke 22 var jeg 22 cm... Skal på kontroll igjen i uke 24-25, så får se hva jeg ligger på da...

Skrevet

uke 20+3 var jeg 17 cm. i uke 23+4 var jeg 22 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...