Gå til innhold

Sliiiiten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig så har jeg ikke lov til å være det.... jeg som nettopp har hatt ferie, men jeg ER det nemlig!!!

Dagene går i ett med stå opp, kle på vesla, vekke 6 åringen ørten ganger, krangle og kjefte litt på. ham for å få han ut av senga.... sekker og matpakker, sko, jakker og div. Kose og vinke til far og barn. Sette seg i bilen, kjøre til jobb, gå gjenom ørten dører og porter og korridorer.... Telefonen ringer før døra til avd. er opplåst, 5 gretne subutexbrukere i kø fordi de har det travelt??!! ( Akkurat som de skal så langt på noen år liksom....) blablablabla, masmasmas hele dagen... kollega-med-pedofil-mann som legger seg etter meg og bruker meg som spypose for gørra si... (egentlig ikke noe nytt... vi har vel aldri vært helt på bølgelengde)... men ble vel litt for dumt da hun bladde i bryllupsalbumet vårt og synes at jeg var "uheldig" på omtrent halvparten og ordet "se tjukk ut" ble nevnt stadig vekk.... Og jeg tar det selvsagt til meg og lagrer det på harddisken merket "usikkerhet"... Blæh....

Stresser videre.... henter Bastian akkurat litt for sent på SFO, kaste ham i bilen, kjøre til barnehagen, slenge liten sur snørrenese i bilen... Hjem..... Klesvask x3, ut og inn av oppvaskmaskin, sende gubb på foreldremøte, slenge småtasser i bilen + stor gutt som "plutselig" kom på at han skulle på konfirmantsamling i kirken.... hjem og bade enda surere liten snørrenese, kveldsmat, pysj, synge nattasanger 1001 gang... Hente storebror i kirken... mere klesvask... PUUUHHH...

Men jeg kjeder meg ihvertfall ikke!!! hehe...

Klem til alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nesten sliten av bare å lese programmet ditt jeg!!!

Men altså hun der kollegaen din.................du MÅ gjøre det klart og tydelig at du ikke vil være hennes spypose!!! Og makan til frekkhet, du som var bare sååååååå vakker og slank og flott!!!! Æsj hun er dum altså!

Og snørr er gøy;-)

Klem til deg også:-)

Skrevet

Hehe - og slik går nu dagan!

"husk at denne dag må du ta vare på

den forsvinner mellom fingra dine nå

en gang vil du savne slitet,

da er det for sent å vite

det er _du_ som gjør din hverdag tung og grå"

Denne synger gubben og jeg for hverandre (skjærende falskt) når det virkelig koker i heiimen!

Når det gjelder kollegaen din, ber du henne holde smatta på seg! Du skal ikke være søppelbøtte for henne! Og så i tillegg være så nebbete at hun direkte eller indirekte kritiserer deg på brylluopsbildene! Du var helt NYDELIG, bare så du vet det!!!

KLEMKLEM!

Hva sier du til den kaffekoppen en dag?

Skrevet

Takk søte damer ;=) Egentlig så er den stakkars dama bare tragisk..

Og... jeg vil veldig gjerne drikke litt kaffe snart Reveenka!!! Si tid og sted, så kommer jeg iiiiilende!

Skrevet

Jessheim? Eller kanskje hjemme hos meg - jeg må jo være hjemme når skolen slutter. Torsdag? Vi står opp ca 06.00............................................................. Men rundt ti-elleve, kanskje? Eller litt senere?

Skrevet

Torsdag passer fint! Jobber i morgen og har fri resten av uka! Sånn i 11-tiden kanskje... Hvis jeg skal kjøre til deg...med min stedsans... så kan du legge inn en time eller to i slingringsmonn...hehe..

Skrevet

Jammen da sier vi det!

Blir kjempehyggelig! c",)

Skal sende deg en liten veibeskrivelse på en PM, jeg! Etter greys.... c",)

Skrevet

Det er jammen ikke rart du er sliten! Myk overgang fra ferie kan det i hvert fall ikke kalles. Dumme kollegaer med pedofile menn som har behov for å være slemme mot andre fordi de selv har et kjipt liv, de sier vi klart fra til! Du har vel en stor nok arbeidsplass til at du kan unngå henne?

Skrevet

Huff ja... ferie er en uting;=) hehe..

Arbeidsplassen min er nok stor slik i helhet, men akkurat der hvor vi sykepleier'ne er samlet så er arealet lite... dessverre... Men jeg takler henne jeg altså! Du har nok mye rett i at hennes kjipe liv resulterer i at hun hogger til andre. Og meg har hun aldri taklet... Men det er forsåvidt gjensidig!

Skrevet

Guuuuuuuud, hvor gjenkjennelig dette var! De fleste småbarnsmødre kan vel kjenne seg igjen i beskrivelsen av hverdagen med barn, påkledning, skole, sfo, barnehage, bringing, henting, snørr, tårer, smil, tårer, sinneutbrudd, gode klemmer, påkledning, bading... Sånn går no dagan!

Med en sånn utidig kollega i tillegg, så er det jaggu ikke rart at du blir sliiiiiten! Selv om du takler henne og innerst inne gir f%# i henne, så tapper det deg for energi allikevel. Sier som de over her: Ikke finn deg i å være søppelbøtte for henne lenger! At hun har et miserabelt liv gir henne ikke lov til å trakassere kollegene sine!

Og jeg tror du er tøff nok til å gi henne klar beskjed om at nok er nok.

Sender deg en stor klem og håper at kollegaen fra helv#¤¤ slenger litt mindre med leppa i dag!

Skrevet

Puh, kjære deg!!

Sender en god klem til deg akkurat nå!! Håper du får tid til en pust i bakken og kaffeslabberas hos Reveenka :)

*sa hun med dårlig skjult misunnelse i stemmen*

Skrevet

Siden Karomamma sier det jeg ville sagt så kopierer jeg rett og slett hennes innlegg :o)

Puh, kjære deg!!

Sender en god klem til deg akkurat nå!! Håper du får tid til en pust i bakken og kaffeslabberas hos Reveenka :)

*sa hun med dårlig skjult misunnelse i stemmen*

....så sparer jeg litt tid som jeg kan bruke ved henting i dag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...