2exu-guttjanuar2010 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hvis man er usikker på syklusen sin og ikke helt er sikker på når eggløsningen er det lurt å ha sex hver eller annhver dag?skal inn i vår 1pp nå,så har ikke stor erfaring på rett tidspunkt osv.tenkte jeg skulle kjøpe en sånn eggløsningstest,men har ikke fått gjort det enda.siste mensdag var den trettende og ut i fra eggløsningskalkulatoren på babyverden.no (valgte syklus på 28 siden det er gjennomsnittet og jeg ikke aner hva min er)har jeg eggløsning den den 27 og min fruktbare periode er fra 24 til 29.trenger litt råd her nå.hva gjør vi? ha sex hver dag i denne perioden?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Heisann! siden du er så usikker på syklusen din, foreslår jeg at dere ikke stresser i den 1 pp, og heller koser dere med hverandre og tar det som det kommer. Ha sex når dere har lyst å ikke for at dere "må"..... Dersom du akkurat har slutta på pilla kan nok kroppen bruke litt tid på å komme i normal gjenge igjen. Lykke til
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 jeg er nesten heelt likt med deg, samme fruktbare periode, bare en dag før, og også vår første pp... har hørt annenhver dag, men går fint med hver dag også, funke for mange det, vår plan iallfall :-) lykke til
ls83 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 den mnd jeg ble gravid hadde vi sex hver dag... dette har funket for oss to ganger... lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå