Reveenka Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 og vi som ikke har sett alle episodene fra før kan kose oss nå! Det aner meg forresten at Meredith burde ha valgt den kjekke veterinæren istedet for dusteMcDreamy....
dritgrei hei hei! Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 det aner meg at vi som stemte på McVet i fjor hadde rett!!!!
Gummelillan Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Her er det krise i heimen. Jeg VIL se Greys og min kjære insisterer på at fotballkampen kan bli historisk... Hvorfor i h... kastet vi ut den gamle ekstra-tv'n i påvente av den nye ;-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jaja jenter, dere får følge godt med så finner dere det ut........etterhvert:..........fniiiiiiiiiiiiis;-)
♥Snulder Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jaja... mannen har jo ett valg..... Fotball?? eller Husfred??? ;=)
Reveenka Skrevet 18. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2007 HÆH!?!???? Hva mener du?????!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå