dritgrei hei hei! Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 hehe og trist og sliten og alt.... men men.... hurra for svangerskap! jeg tror babyen er fin da i alle fall.... de ungene jeg har fra før er i alle fall toppen, så da får vi satse på at det kommer en til av samme slaget. kan dere rydde hos meg, finne ut hvordan jeg skal finne meg en jobb på fem minutter og en bhg.plass sånn at jeg kan jobbe meg frem en barselpermpengeordning... det hadde vært stas... Jeg skulle jo være hjemme og kose meg med dritgreibabyen i år.... fader heller... jeg blir trist av dette.
Reveenka Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Lille venn! Jeg lover deg at dette kommer til å bli kjempebra! Jeg fikk mine to første kjempetett(planlagt, men lell da gut) - ble gravid da den eldste var fem måneder. Det var slitsomt - men de to fikk veldig fort mye glede av hverandre! Og husk at du har en dritgrei storebror som kommer til å bli en flott storebror, og faktisk til en god del hjelp for deg bare ved at han er der og er stor! Man trenger ikke rydde så mye - og tre barn er det perfekte alibi for at huset ser bomba ut(er der hele tiden c",), så det vet jeg!) Barnehage vet jeg ikke - men jobben kan vel være nesten hva som helst, bare du jobber eller er i sv.skapspermisjon eller er sykmeldt i seks av de siste ti månedene før termin. Hva er du utdannet for/har lyst til å jobbe med, forresten? Og kose deg med dritgreibabyen har du masse tid til enda - det er forresten snart ikke en baby lenger, vettu! Stor jente! c",) Dette kommer til å bli såååå bra! Klem!
♥Snulder Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Husker begynnelsen av svagerskapene godt jeg... sliten hele tiden, bare sove som var ok! Bekymringer om alt.... Men du..det ordner seg!. Når du sitter der med en ny liten bylt i armene så lurer du garantert på hva du egentlig bekymret deg over :=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Alt ordner seg for snille piker;-) Kontakt kommunen og hør om det er noe ledig i barnehage/skolen.....er du heldig får du barnehageplass med på kjøpet til snill pris;-))
Maud Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Det er klart sistemann blir minst like perfekt som de to første! Vi er jo nesten i takt vi to og jeg kjenner meg igjen i tanken om at dette blir slitsomt. Slitsomt blir det, men det blir jammen fint også! Er helt sikker på at en eller annen skole kan bruke ditt kreative bidrag i noen måneder slik at barselpengegrunnlaget blir høyere. Barnehageplasser vrimler det vel ikke av i din by, men det ordner seg sikkert! Du har lov til å være trist og skrekkslagen, men jeg er helt sikker på at det blir bra til slutt. Klem fra meg til deg
Urtete Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Mange tanker i hodet og fysisk sliten.... - DET er slitsom det, lille venn! Man føler fort at det er litt kaos i hodet en stund før ting faller på plass. For som oftest faller det meste på plass, vet du!:-) Gi deg selv litt tid, og prøv og plukk ned "ballene" en etter en. Og tenk - om noen måneder har du TRE fin-fine dritgreiunger! For det er klart at denne nye blir akkurat like super som de to du allerede har! HUSK: DET KAN SÅ FORT GÅ GODT!!! Stor bamseklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå