Gå til innhold

kjøpe klær brukt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere om å kjøpe Reimadress brukt? har ikke så mye penger å rutte med, lurer på om det kan være en ide å lete etter dress på Finn. Vil jo gjerne ha en god dress, men har ikke mulighet å bruke 2000 kr på dress liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange gode dresser som ikke heter reima :) Synes forresten det er helt greit å kjøpe klær brukt, sålenge det ikke koster skjorta. Si det slik... selgere på finn.no er jo ikke kjent for å være rimelige :)

Skrevet

Hei!

Å kjøpe brukt er genialt spør du meg. Jeg kjøper mye på ebay.co.uk. til min lille snuppe.

Og kjøper også på finn.no. I fjor kjøpte jeg både brukt Reimatec og Jonathan på nett. De så helt nye ut til halv pris.

Skrevet

Det var kanskje noe drøyt å si at alle som selger på finn.no selger dyrt da men....

Skrevet

Syns det er helt greit.Har akkurat kjøpt en pent brukt reimaTec til 350 ,- som nesten ikke var brukt. par Reimavotter og lue til 175 ,-.

Men kjøper ikke usett da,må se at det ikke er huller og stygt brukt.

Skrevet

Hva med å ta en tur på bruktmarked? Her hos oss arrangeres det bruktmarked vår og høst, og det er masse fint tøy å få kjøpt til en billig penge. Kan absolutt anbefales !!

Skrevet

Akkurat også kjøpt en reimadress til 350kr på finn.no, kan ikke se at den har vært i bruk. Fjorårets modell. Ellers kjøper jeg svært lite brukt, men trengte en ekstra dress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...