:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 jeg aner ikke hvordan det ser ut hjemme hos de, vet hvor de bor men ikke noe mere. de har hvert hjemme hos meg. jeg er nyskjerig :-)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Ja det har vi vært opp til flere ganger.. Vi hjelper alltid til når det er barnebursdager. Og de feires 2.hvert år her eller der. Og er vi innom for å hente eller bringe, så blir vi ofte invitert inn...
ana baroma Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg er innom stadig vekk:) Og det er pappan også...
hund&barn@fullrulle Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, jeg har vært der, men bare inne to ganger. Ene gangen var i konfirmasjonen til eldstemann. Var inne en gang da jeg hentet gutta, og ble invitert på kakao. Koselig nok det, men blir så falsk når hun ellers ekskluderer meg og vanskeliggjør alt så tror ikke jeg skal inn der mer og ikke hun her,
Nicita73 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Vi er der til bursdager, 17 mai og ved noen andre anledninger. Hun var til og med å besøkte oss på sykehuset da vi fikk lillegutt. Syntes det er kjempeflott at vi får det til å fungere så bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå