TurangaLeela Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med barnehagen til gutten min. Men så er det sånn småting...For det første synes jeg de tar bleien så stramt på, teipene er helt inntill hverandre, jeg pleier å å 5cm +/-..Så er han så utrolig irritert nedentil, klør seg som en gal, kun canesten som har hjulpet...Men jeg er redd for å si i fra om sånn småting, er redd de synes jeg hakker på dem. Jobber i helsevesenet selv og synes folk som pirker hele tiden kan være litt strevsomt...
Piraka Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Oj, vi sier fra om alt mulig vi og de i bhg sier fra til oss også når de vil at vi skal gjøre noe. Så det går begge veier. En må jo si i fra da. Og alle unger er forskjellige, så ikke godt å vite for de i bhg at akkurat din gutt er sånn.
krabbetrollet Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 At de tar bleien for stramt på BØR du faktisk gi beskjed om, det kan jo være plagsomt... Du får legge det frem som at gutten din trenger å ha det litt ekstra luftig i bleien, ellers klør han / får sopp. Det er ikke å være pirkete :-)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 jeg ville sagt fra.. bedre at de evt synes at du "hakker" enn at lillegutten har det ubehagelig...
TurangaLeela Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Takk, jeg skal si ifra i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå