Gå til innhold

da har endelig god jinta kømmi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo som sagt gått med modnings rier i en lang stund og denne dagen var ikke noe anderledes bortsett fra at jeg var kjempe sliten og deprimert så utpå æftan den 13 ringte jeg føden og spurte om de ikke kunne hjelpe meg ! Vi ble enige om at jeg kunne komme til vurdering dagen etter! jeg hadde gått med rier med 10 min mellomsrom hele dagen som ble til 7 min etterhvert da jeg la meg om kvelden var det 7-5 min mellom prøvde å sove men begynte å få vondt gikk på do og hadde begynt å blø mye friskt blod ! vekte min kjære og vi reiste til sykehuset! var der ca 0200 ble sjekket og hadde fortsatt 4cm åpning lå med ctg en god stund før vi fikk fødestue der fikk jeg beskjed av min svenske jordmor om å holde meg på beina og gå litt rund for å få litt fart på riene! dette gjorde jeg og hadde noen vonde rier men ikke mange når klokka var ca 0430 sjekket hun åpning da var det 5 cm og hun ville ta vannet skal si det satte fart på sakene må jo si at dette ikke var noe spesielt godt og jeg sa legne som var innom at jeg trodde jeg måtte på do hunsa ikke press men det var lettere sagt en gjort så det klarte jeg ikke da kom jordmor i full fart og bendte beina mine bakover og jeg fikk presse alt det jeg klarte for det var igjen en kant som de måtte ta ! marion var ute etter ca 10 pressrier! kl 0500! jeg hadde nok en mistanke omat ting ville skje fort men ikke så fort! men det ble et nydelig resultat som spiser og sover og virker veldig fornøyd! lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse...!!!!! Gleder meg til det er vår tur :-)

Skrevet

grattis:=)

gleder meg sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...