Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Altså ikke fordi de krangler..men jeg var innom nettopp og ble nesten redd av hvilket språk de bruker! Kuk,fitte,dritt og lort er vanlig snakk der inne..og profilene til mange av gjengangerne der inne er jo litt "creepy"...grøøsss håper ikke de er mødre:-( Skal holde meg langt unna den siden.!!!
FuriLaks Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Uff, ja, hold deg til småtroll du, skjøre menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå