2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Av og til (spesielt om nettene) får jeg virkelig vondt i magen. Akkurat som mensensmerter. Er dette vanlig? Har to barn fra før, men kan ikke huske å ha kjent dette i tidligere svangerskap. Blir liggende våken om nettene og lure på om noe er galt...
Skrømti Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg husker jeg hadde endel menssmerter i begynnelsen av mitt første svangerskap, og lurte fælt på om det var livmora som prøvde å støte ut fosteret ( fæle tanker, I know, men man tenker jo slik..) Nå er jeg gravid med nr to, og kjenner ikke noe til disse menssmertene, så nå lurer jeg jo på om DET er normalt da.. Summa sumarum: Det er iallefall helt normalt å ha de menssmertene, og det virker jo som om det er normalt å _ikke_ ha det og . (siden du nevnte at du ikke huska det var slik med de to første dine) Ønsker deg gode netter framover!
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Takk for svar. Alltid beroligende å høre andre erfaringer. Håper på rolige netter, ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå