Gå til innhold

Mensensmerter i uke 6


2gulljenter + 1 gullgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til (spesielt om nettene) får jeg virkelig vondt i magen. Akkurat som mensensmerter. Er dette vanlig? Har to barn fra før, men kan ikke huske å ha kjent dette i tidligere svangerskap. Blir liggende våken om nettene og lure på om noe er galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker jeg hadde endel menssmerter i begynnelsen av mitt første svangerskap, og lurte fælt på om det var livmora som prøvde å støte ut fosteret ( fæle tanker, I know, men man tenker jo slik..)

 

Nå er jeg gravid med nr to, og kjenner ikke noe til disse menssmertene, så nå lurer jeg jo på om DET er normalt da..

 

Summa sumarum: Det er iallefall helt normalt å ha de menssmertene, og det virker jo som om det er normalt å _ikke_ ha det og . (siden du nevnte at du ikke huska det var slik med de to første dine)

 

Ønsker deg gode netter framover!

Skrevet

Takk for svar. Alltid beroligende å høre andre erfaringer. Håper på rolige netter, ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...