Gå til innhold

Noen som har tatt mandlene her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det? Hva var grunnen?

Hvor lenge var det sårt? Hvor fort kunne du på skole/jobb igjen?

 

 

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok mandlene for 5 år siden:) Slet mye med halsbetennelser og fikk til slutt kyssesyken med kjempehovne mandler som aldri gikk ned til normal størrelse igjen :s Mandlene syntes på halsen min faktisk, hehe :P

 

Oprasjonen var helt grei, men det var vondt/sårt etterpå. Jeg ble dårlig av narkosa og kastet opp endel også:( Fikk omtrent ikke i meg mat, så var relativt slapp og uvel i dagene etter oprasjonen. Var sykemeldt fra jobb og skole i 14 dgr etterpå.

 

Lykke til!

Skrevet

Uff nei, men skal ta de 10. oktober.... og gruer meg..

Trodde de skulle ta de med laser, men neida, full narkose og ut med alt! Og sykemelding i minst 2 uker, om ikke lenger pga jobben min.

Gjør visst kjempe vondt og har fått anbefalt av andre "søte sjeler" som så gjerne har delt sin opplevelse med meg om å ta smartestillende hele tiden, og 30 min før hvert måltid, spise is, drikke masse væske, kald suppe, ikke varm mat el sterk mat. Ikke snakke så mye, ikke løfte tungt, ikke trene og ikke ditt og ikke datt...

 

Pleier vel å være vekke fra jobb i ca 14 dager, ikke fullt så ille for barn som voksne har jeg hørt.

 

Jeg tar de bort fordi jeg har vondt i halsen 1 gang pr mnd og er veldig lei betennelser og fordi jeg i slutten av svangerskapet fikk klumper i mandlene som er veldig plagsomme...

 

Lykke til da!! Husk at selv om det er vondt, så vil du slippe hls plager i lange tider!!!!

Skrevet

...smertestillende, ikke smartestillende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...