Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/18/512472.html Tenkt å bare stikke innom en butikk og BÆSJE i prøverommet da!!!! Hørte jeg problemer med magen eller??? Normale folk klarer da i det minste å holde seg til de får kommet til et toalett! Kunne vel heller stukket innom en kafe eller restaurant (som det finnes ganske mange av på Karl Johan) og lånt toalettet der. ÆSJ sier nå bare jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hmm, dette fikk meg til å tenke på en gjenganger fra et par år tilbake. Det var vel ”Vandreren” han kaltes, han som gikk fra hytte til hytte i fjellheimen og la fra seg mannebæsj (hvordan ser man egentlig forskjell?). Kan mannen i dagens historie være en slektning, eller er det muligens et syndrom?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ja, det er et godt spørsmål: hvordan ser man forskjell på en mannebæsj og en damebæsj??????
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Leste dette også...herre guuuuuuuuuud! Tenk deg noe sånt! For et mareritt å måtte fjerne det da!
Ikkelektuell Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Damers avføring består naturligvis utelukkende av rosa bomullsdotter som lukter blomster, så det burde ikke være noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå