Gå til innhold

Noen som er på ekspertsvar nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan være så snill og vidreformidle en beskjed til helsesøstra? Det gjelder en praktisk ting, det er noe feil med abonnementet mitt. Det hadde vært så fint om noen kunne hilse henne og si at Yara ber henne si fra til Siri at det enda ikke er ordnet opp i tullet med abonnementet. Jeg har fortsatt ikke tilgang, noe jeg skal ha. Siri vet godt om saken min, og hun vil forstå hva jeg mener. Men jeg får ikke tak i henne selv når jeg ikke har tilgang.

Noen som kunne vært en engel og ordnet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men kan du ikke sende en mail til medlemsservice da?? Runa kan vel ikke gjøre noe med det??

Skrevet

Jeg har sendt mang mailer til medlemsservice før. Men har aldri fått svar. Det endte med at jeg meldte meg inn med sms medlemsskap bare for å få tak i siri. Jeg har ikke lyst til å gjøre det igjen... Jeg har nemlig et årsmeldemsskap, men det har skjedd noe feil. Siri vet alt om dette.

Det jeg mente var at Runa event måtte si fra til Siri:) Evet be siri sende meg en mail.

Jeg blir kjempe glad om du får det til:)

Skrevet

Da skrev jeg at det var ei her inne som trengte litt hjelp, å så la jeg ut det du skrev i innlegget, så får vi se. Logger av nå, men kan svare i morgen om hun svarer meg.

Skrevet

Da har jeg sjekket, og dette er hva Runa skrev:

Jeg skal melde det videre til Siri...imorgen den dag! Hils Yara at jeg håper vi snakkes snart.

Så da satser vi på at det ordner seg for deg, kjedelig når det er slik!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...