Gå til innhold

Hvorfor...?

Lille&Jeg + Bøllefrø :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- hvorfor blir ikke jeg gravid NÅ...?

- hvorfor virker det som aaaaaalle er gravide rundt meg...?

- hvorfor blir de som har "one night stands" og/eller som ikke ønsker det gravide ved et uhell...?

- hvorfor blir ikke alle vi som virkelig ønsker det gravide...?

- hvorfor tar det så lang tid til noen av de som kanskje er "best skikket" til å bli gravide...?

- hvorfor er det så vanskelig å la være å teste ei uke før man egentli skal...?

- hvorfor har jeg såååå lyst på sjokolade...?

Flere som har noen hvorfor å tilføye lista? Måtte bare syte litt... Mange som blir gravide her inne - gratulere til dere alle forresten :) - men det er såmange som jeg gjerne unner å bli gravide som ikke blir det... Blir trist jeg :( Måtte bare syte litt... Er ikke så fryktelig synn på meg enda, ble bare så revet med her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er helt enig der..

er ei som jeg kjenner som har blitt gravid to ganger uten å planlegge det...hun skal ha igjen nå i des. (ikke planlagt) og de klager fordi de har så dårlig råd og fordi timing er så dårlig osv...

synes synd på dem også da...er ikke noe gøy å streve med økonomi og div...samtidig synes jeg det er så urettferdi...jeg har blitt gravid to ganger men mista begge gangene...

hvorfor kan ikke de som ikke vil ha unger miste da?istedet for meg???

jaja...

jeg tror faktisk det er vanskeligere å bli gravid når man tenker for mye på det...uansett hva folk sier..

fordi jeg tror kroppen stresser for mye...menmen..

jeg har verffall blitt gravid de mnd jeg har tenkt minst mulig på det...men nå kjenner jeg at jeg lengter meg sjuk...:(

Skrevet

hvorfor syter så mange over at de ikke blir gravide innen 2 mnd....??

hvorfor er det ikke gratis hjelp til å bli gravid?

hvorfor skal folk mase så sinnsykt om ting de ikke har peiling på?

er ikke mye positivt ved å være prøver nei.makan til rævva opplegg...

Skrevet

Uff jaa... Ser du har prøvd leeeenge dollypopp, det er det som er så urettferdig!! Derfor jeg ble så revet med, det burde ikke være slik!! Det skal liksom være så urettferdig... Men men, JEG bør ikke klage, og skal derfor ikke gjøre det heller!! Sender heller gode tanker til deg jeg, håper spiren din sitter snart!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...