strekkmerketrollet Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hvilken burde jeg velge? Skal variere på å bruke den til babyen og jenta vår på 1,5år.. (tenker hun skal bruke den i barnehagen når det er på det kaldeste i vinter) Ser der finnes forskjellige typer... å jeg ble forferdelig usikker.. har dere adr til forskjellige nettsider som selger disse? Bortsett fra voksi.no? TAKKETAKK =)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Vi har voksi aktiv, og siden jenta di på 1,5 skal bruke den - hadde jeg gått for den. Da blir den garantert ikke for kort, samtidig som den kan brukes leeenge. Ekt. på telttur, overnatting etc. I tillegg skal denne modellen være nettere og mer tilpasset tre hjuls vogner. Å bruke den til baby går også supert, da det er et spesielt "lomme" / brette system som gjør at den både kan brukes av koste og lange barn uten å bli for ruvende. Vi kjøpte fra voksi.no sin nettbutikk. Der er det best utvalg, og rett fra fabrikk (ikke fordyrende mellomledd).
Mor til en stor og en liten Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Voksiposen er ofte billigere i butikk enn på nett. Vi har kjøpt Voksi Classic og den kosta nesten 2300kr på nett (voksi.com) men i butikk koster den 1890kr..... Har undersøkt pris i flere butikker. Til og med sommerinnlegget er billigere i butikk enn på nett.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Da er jo det verdt å sjekke ut - stemte ikke da vi kjøpte aktiv posen. Var 100 kr billigere på nettet enn på simobutikken - ikke så mye, men de hadde så kjedelig utvalg av farger der .-)
Mor til en stor og en liten Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 På Barnas Hus og Barnevognhuset Rudo kosta den iallefall 1890kr og søsteren min kjøpte i Tromsø og der var det samme pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå