Gå til innhold

Dere som har peiling på VOKSI posene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken burde jeg velge?

Skal variere på å bruke den til babyen og jenta vår på 1,5år.. (tenker hun skal bruke den i barnehagen når det er på det kaldeste i vinter)

Ser der finnes forskjellige typer... å jeg ble forferdelig usikker..

har dere adr til forskjellige nettsider som selger disse? Bortsett fra voksi.no?

TAKKETAKK =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har voksi aktiv, og siden jenta di på 1,5 skal bruke den - hadde jeg gått for den. Da blir den garantert ikke for kort, samtidig som den kan brukes leeenge. Ekt. på telttur, overnatting etc.

I tillegg skal denne modellen være nettere og mer tilpasset tre hjuls vogner. Å bruke den til baby går også supert, da det er et spesielt "lomme" / brette system som gjør at den både kan brukes av koste og lange barn uten å bli for ruvende.

Vi kjøpte fra voksi.no sin nettbutikk. Der er det best utvalg, og rett fra fabrikk (ikke fordyrende mellomledd).

Skrevet

Voksiposen er ofte billigere i butikk enn på nett.

Vi har kjøpt Voksi Classic og den kosta nesten 2300kr på nett (voksi.com) men i butikk koster den 1890kr.....

Har undersøkt pris i flere butikker. Til og med sommerinnlegget er billigere i butikk enn på nett.

Skrevet

Da er jo det verdt å sjekke ut - stemte ikke da vi kjøpte aktiv posen. Var 100 kr billigere på nettet enn på simobutikken - ikke så mye, men de hadde så kjedelig utvalg av farger der .-)

Skrevet

På Barnas Hus og Barnevognhuset Rudo kosta den iallefall 1890kr og søsteren min kjøpte i Tromsø og der var det samme pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...