Gå til innhold

dette er ikke lett

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare gruer meg til UL jeg noen uker igjen, er så redd jeg skal se en baby i magen min som ikke lever. jeg var på UL i uke 11 og da så alt bra ut.

jeg har også fortsatt masse symptomer. er det vanlig å oppleve dette?er 15 uker og føler ikke magen har vokst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ta d helt med ro! er utrolig liten sjangse for at noe skal gå galt nå. Veldig unødvendig å bekymre seg, man blir så sliten av det, uansett får man jo ikke gjort noe så..

Hadde d sånn før jeg også, men nå gidder jeg rett og slett ikke bekymre meg lenger. Du skal se at alt er bra hos deg også :o)

Skrevet

Hei.. Jeg har faktisk også kommet dit. og det hadde jeg ikke trodd om meg selv.. Hele svangerskapet har jeg tatt det med kusende ro og tenkt at alt er fint og har slått meg til ro med det..hørte hjertelyden i uke 12 og i uke 14 fant dem ikke noe lyd.

Fikk da høre at dette er normalt.. Nå er jeg 18 uker og har ikke vært til lege i mellomtiden.

skal til ul 27 september så er bare 1 uke og noen dager til,men fikk tanken igår.. hva om den er død??

nei fysj for en tanke..

Vi får da håpe at alt er bra og at det er en unødvendig bekymring:)

Skrevet

jeg var også kjempenervøs, tror det er vanlig. Men det går nok bra skal du se. Har lest at hvis man har sett hjertet slå etter uke 8 så er abortsjansene veldig små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...