Expat Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hvordan gikk det på møtet i dag? Tenkte en del på det gutten sa ang mye tid brukt på lillegutt, det er vel ikke umulig at han "brenner mot-ild" for dere? "Her er jeg" ting? Oppmerksomhet fikk han jammen, eller?
Northernlights Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 I dag har jeg snakket med 2 laerere paa skolen:Hun han har fast, og en hjelpelaerer. Vi skal ha moete neste uke =o) Jeg sa jeg MAA faa hjelp (dvs,det er gutten som trenger hjelp,men faar han hjelp,hjelper det jo meg ogsaa) Naa gir jeg jo storgutten min oppmerksomhet,saa jeg vet ikke om det bare er en unnskyldning for aa si naar han ikke har gjort det han skal. Men jeg har bestemt meg for en ting:Jeg skal iallefall en gang i uka ta han med meg alene paa et eller annet. Vi har jo hatt det saa travelt her etter at vi flyttet, saa jeg kan se at han foeler seg tilsidesatt. Jeg har pusset opp 3 rom, og det har tatt mye tid. Saa bygde vi et lekeapparat ute, som han vel egentlig er for stor til aa bruke. Jeg skal ta meg sammen, og ofre meg mere for han ei stund,. og se om det gjoer noen forskjell.Selv om jeg ikke foeler jeg har latt han gaa for lut og kaldt vann. Men det er kanskje det lille ekstra han mangler? =o) Tror ting faller mere paa plass naar jeg bare faar orden paa dette store huset. Men lekser og rydding av eget rom, det forlanger jeg at han skal klare. Alt er liksom saant et tiltak for han hele tiden.Krangler om ALT!
Expat Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Ja er det ikke festlig å være slipestein? For at ungen skal bli skarp? Lillegutt er vel ikke enda midt i Terrible Twos, begge på en gang blir vel festlig... Min lille er i trassalderen (den første, knis) nå, puuuuh...
Northernlights Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Nja,jeg tror min yngste er født med "TTS" (terrible two`s syndrome) hehe.. For life.. Han er sta (fått fra faren) Kort lunte(ok,det har han kanskje fått fra mora si) Sa jeg han er sta?? Jeg har begynt å legge nest yngstemann en time tidligere.Morragretten som han er,skal jeg se om det hjelper å gå til sengs tidligere. Så viktig med en god start på dagen =o) For alle sammen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå