Gå til innhold

Vasker dere alltid "til helga"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når da?

Samme dag hver uke, og i så fall hvilken dag?

Eller vasker dere når det er behov for det?

Her i huset vasker jeg når det er beho for det, det være seg tirsdag som søndag.

Som regel blir det til at jeg vasker et par ganger i uka.

Kommer ikke til gjøre det til en vane, men med en ettåring i huset blir det så mye gris at det nesten må til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er behov :o)

Skrevet

vasker altfor mye jeg, he he! i helgen, før helgen, etter helgen osv, hihi, HATER bøss på gulvet og støvete bad...

Skrevet

Niks, vasker ved behov...og i dag var det behov hehe :P

Skrevet

Vasker da jeg har tid og ork... Så her kan det se ikke fullt så hyggelig ut før vaskefilla kommer ut. Men denne uka blir det desperat vaking til helga siden vi skal feire snuppas bursdag :o)

Skrevet

Når det er behov, men ofte mandager(da har mannfolket fri)

Skrevet

Ved behov, eller burde gjort det ved behov. Noen ganger drøyer jeg det en dag eller to.... Men har ikke noe fast opplegg på å vaske til helga. Vasker like fint søndagen som tirsdagen jeg..

Skrevet

Tar litt under veis.Er ikke så pes å dra fram støvsugeren når det trengs, men storrengjøringen prøver jeg å ta på torsdagen.Da er liksom alt klart til helgen, og i helgen skal det bare være kos;)

Skrevet

Vasker nok litt for lite jeg da, men har da andre ting å gjøre....så nei, vakser når det er behov!!

Skrevet

Her er det når det passer, jobber skift så det er liksom de dagene det passer seg ;)

Skrevet

Nei, har ikke tid til det, for det tar minst 4 timer, så her blir det gjort litt forskjellig utover i uka. Er hjemme i permisjon, så da har jeg tid på dagen, så bruker vi helgene til andre ting. Prøver å støvsuge hver dag eller annenhver dag da:)

Skrevet

Her har vi ingen faste dager. Tar alt som det kommer. Støvsuger annen hver dag. Men vasking etter behov. ja, som oftest søndag det blir vasket her i huset :)

Skrevet

Vasker ikke selv saa her blir det gjort i forkant av hver helg.

Skrevet

Rydder og vasker etter behov :) og det blir stort sett litt hver dag hehe..

Skrevet

Støvsuger vel hver dag, noen ganger kanskje flere ganger pr dag ;) Har en aktiv gutt på 15 mnd ;)

Mopper over gulvet i allefall 1 gang i uken, noen ganger 2. Tar litt lett støvtørk, men ikke noen skikkelig rundvask nei. Liten vits, like bombet etter et par timer ;)

Skrevet

Gjør skikkelig rent hver torsdag, drar jeg over sånn fort hundre ganger ellers i uka. Holdt med den ene gangen i uka før jeg fikk barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...