FrøkenSprøken Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Og når da? Samme dag hver uke, og i så fall hvilken dag? Eller vasker dere når det er behov for det? Her i huset vasker jeg når det er beho for det, det være seg tirsdag som søndag. Som regel blir det til at jeg vasker et par ganger i uka. Kommer ikke til gjøre det til en vane, men med en ettåring i huset blir det så mye gris at det nesten må til...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 vasker altfor mye jeg, he he! i helgen, før helgen, etter helgen osv, hihi, HATER bøss på gulvet og støvete bad...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Niks, vasker ved behov...og i dag var det behov hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Vasker da jeg har tid og ork... Så her kan det se ikke fullt så hyggelig ut før vaskefilla kommer ut. Men denne uka blir det desperat vaking til helga siden vi skal feire snuppas bursdag )
Johanne B Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Når det er behov, men ofte mandager(da har mannfolket fri)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Ved behov, eller burde gjort det ved behov. Noen ganger drøyer jeg det en dag eller to.... Men har ikke noe fast opplegg på å vaske til helga. Vasker like fint søndagen som tirsdagen jeg..
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Tar litt under veis.Er ikke så pes å dra fram støvsugeren når det trengs, men storrengjøringen prøver jeg å ta på torsdagen.Da er liksom alt klart til helgen, og i helgen skal det bare være kos;)
olla Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Vasker nok litt for lite jeg da, men har da andre ting å gjøre....så nei, vakser når det er behov!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Her er det når det passer, jobber skift så det er liksom de dagene det passer seg
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Nei, har ikke tid til det, for det tar minst 4 timer, så her blir det gjort litt forskjellig utover i uka. Er hjemme i permisjon, så da har jeg tid på dagen, så bruker vi helgene til andre ting. Prøver å støvsuge hver dag eller annenhver dag da:)
mamma sin kompis Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Her har vi ingen faste dager. Tar alt som det kommer. Støvsuger annen hver dag. Men vasking etter behov. ja, som oftest søndag det blir vasket her i huset
yasmina Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Vasker ikke selv saa her blir det gjort i forkant av hver helg.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Rydder og vasker etter behov og det blir stort sett litt hver dag hehe..
Gjest Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Støvsuger vel hver dag, noen ganger kanskje flere ganger pr dag Har en aktiv gutt på 15 mnd Mopper over gulvet i allefall 1 gang i uken, noen ganger 2. Tar litt lett støvtørk, men ikke noen skikkelig rundvask nei. Liten vits, like bombet etter et par timer
Kaffemocca Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Gjør skikkelig rent hver torsdag, drar jeg over sånn fort hundre ganger ellers i uka. Holdt med den ene gangen i uka før jeg fikk barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå