Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 idag gledet jeg meg veldig fordi jeg hadde jordmortime kl 830.jg sitter i spenning om at jeg skal inn.klokka blir plutselig kvart på så jeg går å spør i administrasjonen.nei jeg hadde plutselig ingen time idag.jeg svarer at jeg har fått brev i begynnelsen av august om denne timen.da sier administrasjonsrøya at jeg ikke leser bra.hæ sa jeg.jeg vet at jeg har time idag og samboeren min har lest brevet også.hu går for å snakke med noen andre om dette.da sier de at de har sendt et brev om forandring på time.det har jeg ikke fått.da slenger hu jaggu at jeg ikke leser posten min og at jeg juger!!jeg holdt på å sprekke,hva tjener jeg på å juge på meg en jordmortime og ta med urinprøve er liksom vanligdags for meg da eller?sa jeg litt høyt til hu.nei da sa hu at det var dems feil og jeg fikk en ny time.jeg tok imot timen og da jeg skulle gå sa hu:håper du møter denne gangen da.dette var min første time..... rettferdig???!!! NOPE MÆKKALØRJE &&%¤&%/¤##&¤%&&(/)()¤#¤%"#¤%&/()=?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 litt slitsomt å lese når noen skriver et langt og tett innlegg uten å bruke stor forbokstav. men skjønner at du ble veldig irritert da
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Oj...det hørtes ut som ei på helsestasjonen i min bydel...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg skjønner godt at du reagerer på dette! Sånn syns jeg ikke man skal måtte tåle. Jeg syns du bør ringe og spørre hvem som har personalansvar for de som sitter i resepsjonen. Så bør du gi den personen, altså sjefen til "administrasjonsrøya", beskjed om hva som har skjedd, jeg tenker på måten du ble behandlet mer enn at det har skjedd kommunikasjonssvikt med beskjed om time. Si at du reagerer på en slik behandling og at du forventer at noe lignende aldri skjer igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå