Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Heeeeelt fantastisk!! Låg bare å smilte med tårer i øynene.. Det to vel 20 sek før jordmora fant hjertelyden rett under navlen. Lyden bare gledet meg så veldig og gjorde at hele denne graviditeten ble så mye mer virkelig!! Dere som enda ikke har fått høre denne fantastiske lyden, gled dere!
Suprise! Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Værdens vakreste lyd!!!! Man puster litt ut og senker skuldrene et par hakk etter å fått konstantert liv ved å høre den nyyyydelige lyden:) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå