Gå til innhold

Endelig inn til dere :-) *kort presentasjon*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig - de ulidelig lange 12 ukene er over :-) Venter nr. 3 i starten av mars. Skal ha planlagt keisersnitt v/Buskerud Sentralsykehus. Noen fler ?? Kanskje litt mer konstruktiv aktivitet her inne, tenker jeg ? Må innrømme jeg er rimelig lei alle *abort* og *prøve* og *kanskje* - innleggene 1.trim.

Stor klem og gratulasjon til alle mager :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld å måtte skuffe deg, men er ikke så mye bedre her. her inne er det mest dritt slenging til hverandre! så pass på hva du sier får du får tilbake med en gang..

gledet meg å komme hit fra 1.trim. men var ikke som jeg hadde håpet på. bare les innleggene ..

mange ufyslig damer her

Skrevet

Velkommen skal du være:)

Er mange positive damer her også, de negative finner du gjemt bak anonym knappene!! :)

Skrevet

HAHA.. nå må du gi deg januar junior! du vet hva jeg mener!

velkommen skal du være,ja:)

Skrevet

Hei Lillemor:o) Velkommen hit!! Vil bare si at det er maaaange veldig hyggelige jenter her inne også. Siden blir bare til hva vi gjør den til selv. Gratulere med passerte 12 uker:o) Er godt å ha passert den grensen, husker godt da jeg var der selv. Masse lykke til, klemmer fra meg :o)

Skrevet

Velkommen!

Er litt uenig med Anonym jeg, synes det er topp stemning her inne på 2. tri :)

Skrevet

Velkommen og gratulerer!! :)

Deilig følelse å endelig være over 1.tri. :) Blir med et litt tryggere. :)

Når det gjelder det anonym skriver over her, så er det stort sett anonyme som legger inn div innlegg for å lage kvalm. Er mange kjempe koselige damer her inne. Bare forsøk å overse de anonyme kvalm innleggene. :)

Håper du vil trives her inne sammen med oss. :) Kos deg, og lykke til videre. :)

Blir spennende å følge deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...