Gå til innhold

hvilken bil er best???


Anbefalte innlegg

Skrevet

haha....ja for du er vel ikke helt den skarpeste kniven i skuffen eller???ahaa...

 

dyre biler...so what!

ofte feil...????..

dyre bildeler..haha..har du en bil som du har måtte fikse mye på du da...vi snakker her om en bmw x5 og en audi q7..tror du hvirkelig man trenger å kjøpe en bildel de neste 10 år...

som en blondine??

bare vent til q7 kommer opp i rompa di og biter dæ i ræva du...haha..

 

forresten er det noen som personlig har sett den nye bmw x6?? er den mye større en x5?

 

 

hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker faktisk av erfaring. Jobber som bilmekkaniker. Skal du ha en stø, driftsikker, solid bil som ikke koster for mye å som du slipper å sende inn på verksted hele tiden kjøper du ikke bmw eller audi. Da snakker jeg ikke om slitedeler som slites på alle biler. Men deler som skal som oftes holde hele tiden. Du kan skjekke litt statistikk over reparasjoner på biler, så kanskje du kan se at jeg har rett i at dette er to bilsorter det er mye feil med. Når det gjelder biler som blir kåret til årts beste er dette ikke inkludert! Audi er på plass nr 2 i dårligste biler å bmw med en sikker 4 plass. Men du er sikkert en av de som hører på hva alle andre har å si om biler å handler deretter. Bare et tips.

 

Så kom nå med dine usakelige kommentarer og bevis det motsatte for meg oooooo smarte du.

 

Hilsen ei som faktisk har litt peiling på dette område...............

Skrevet

er du helt dum du hi? Du bryr deg ikke om priser, men det du kanskje børvite er at dette er svært driftsfarlige biler. men sett ungene dine i bilen du bare du ser bra ut der du kjører.

 

hærregud for et naut!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vi har kun hatt audi til nå, men har nå kjøpt x5,er strålende fornøyd!! den er fantastisk å kjøre,komfortabel,god på veien,sikker og alt!!

 

vi har ikke hatt noen problemer til nå med den,kjøpte i mars,og våre audier ha heller alldri vært på verksted utenom eu kontroll,der har de alldri fått større anmerkninger enn lyspærer..

 

vi kommer til å kjøpe ny i en av de merkene også neste gang. ikke bry deg om hva de andre her sier, de er sikkert bare misunnelige på deg som kan kjøpe deg fancybil! og den er jaggu meg ikke mye blond inni nei!!

Skrevet

 

 

Bra du tror du har peil på biler. Vi har 3 BMWèr og ALLE har vært på verksted med deler som "ikke" skal gå. Vi har riktig nok fått dette dekket av BMW forhandleren men dog... er jo jævli iriterende å sitte med en bil mindre pga produksjons feil..

Vi har også råd til disse bilene som du drømmer om. Men som jeg har sakt til gubben: nok er nok. Nå skal bilene byttes inn og vi skal skaffe noe bedre. Alt det dyre er ikke alltid så jævla bra. at man ar god råd og kan kaste penger rundt seg er en ting. men å skulle skryte av det og vise det til alle andre er noe annet..

 

Fe fuer var det mange av har i dag, men det er vel sånn på denne siden.

 

Ha en strålende dag og godt bil valg!

 

Nå kan dere henge ut meg litt....

 

xy

Skrevet

ja kos deg med olje og søl du!sikkert ei god og solid mekanikermadrass :)

 

du har sikkert mekket på mange x5 og q7 ere i ditt liv .

sikkert ofte sett de også...

 

jeg har en bmw 5 serie som er 3 år gammel nå,og jeg har aldri hatt noen problemer med denne bilen..bortsett fra en radio...dessuten når man kjøper seg sånne biler ville jeg aldri ha brukt en underklasse mekaniker til å fikse bilen min..nei..når en kjøper en sånn en bil har faktisk bmw egene verksteder for sørvis og vedlikehold..så disse delene som må holdes har jeg aldri hørt snakk om.heller aldri bet noe ekstra..og at disse bilene ikke er stø og driftsikker er vel å drite litt på drage må jeg si...var det ikke en over her som mente at bmw 5 serie var den mest kolisjonsikre bilen..nei ikke vet jeg,men stø og driftsikker er de i allefall...men at det er mye data rot med 7 serien vet vi vel alle om...

 

"Men du er sikkert en av de som hører på hva alle andre har å si om biler å handler deretter. Bare et tips."

 

helt ærlig så er jeg personlig intriser i en fancy,råå lekker bil,med god plass!!og med henger feste tl å dra hestehengeren min...trenger ingen tips fra en misunnelig bilmekkaniker...ellers takk :)

 

og...jeg har selv en familie med aktive rally og løps intriserte,mekanikere og bilselgere..så råd fra deg??aahaaa...

 

 

hi

 

Skrevet

ja for du er jo iallefall ikke et naut..har sikkert ikke en bil engang!!

 

hi

Skrevet

hvilken model er det du har da?og hvor gamle er de??

Skrevet

5 serie 2004 og 2007

siste er en gammel 3 serie usikker på mod. (reserve bilen)

 

vudrerte x5 da vi kjøpte den nye i sommer. men jeg nekta,

(gubben er BMW frelst.) men jeg bytter som sakt..

 

 

 

 

xy

Skrevet

Uff du sliter virkelig hi.

Komme med dustete innlegg om lavtlønnete mekanikere mekaniker madrass. Har det veldig bra jeg. Tjener 195 kr i timen å får jobbe med noe jeg synes er innteresant. Å hva får deg til å tro du er så mye bedre en andre egentlig? Synes synd på de rundt deg som må leve med en så selvgod kjerring som deg. Fredsmedalje skulle de ha fått. Men lev i troen om at du er dronningen på jord du hvis det får deg til å føle deg bra:)

Og det om jeg har bil eller ikke? Gidder ikke å svare engang. Har ikke noe å bevise for deg. Holder meg for god for det.

Men kjøp akkurat hvilken bil du vil for meg. Mitt poeng var kanskje en pekepinne på hvordan disse bilene generelt er. Og en annen tin selv om du har hatt en bil i HELE 3 år betyr det ikke at den er verden beste.

Skulle ha snakket med deg om noen år jeg når du har blitt litt mere moden i huet.'

 

Hilsen mekanikeren.

Skrevet

Støtter deg mekanikeren

 

HI må enten bare være ue etter å være stygg mot andre eller så har hun et stort problem og et enda større ego.

Hun har sikkert betalt vennene sine for å være med henne...

 

At hun skriver at du er madrass sier vel bare at hun er eller har vært det selv.. andre tenker vel ikke tanken engang..

 

Stå på!

Skrevet

Hehe Ja det må være en god sum hun punger ut med.

mekanikern:)

Skrevet

så ekkle dere er!!!!!

 

hi ville bare høre synspunter på ett valg mellom to biler. åsså henger dere henne ut bare verre her inne!!! skulle jammen ikke tro at alle her inne er vordene eller allerede mødre! dere herser jo bare rundt..

 

jeg og min sambo har en ny 3 serie bmw,importerte den selv fra tyskland. er strålende fornøyd med den bilen!! har veldig lyst på x5 ja! er skikkelig lekkre biler! :) så vi får se hva vi ender opp md neste gang.

men blir vell mannen som bestemmer tenker jeg. :)

 

ha en fin dag hi! legg heller inn innlegg på skravle neste gang. :)

 

 

 

 

Skrevet

Unnskyld meg da men med det første innlegget mitt var jeg ikke frekk i det hele tatt. Sa bare min mening om hva jeg syntes om disse bilene. Så ble jo selfølgelig HI irritert og kom med tåpelige påstander i hytt og pine. Hun la selv opp til de svarene hun fikk. Dessuten må man nesten regne med litt motstand da dette faktisk er en krangleside.....???

 

Mekanikeren

Skrevet

 

Hvis du leser alt hi har sakt til de forskjellige over her så tror jeg kanskje du forstår noe av kritikken hun har fått..

 

Husk at det er mange som har svart under anonym..

Skrevet

AUDI ER TINGEN HI :) ikke bry deg om de som slenger drit om bilvalget ditt :) de er bare misunnelige, det er ihvertfall jeg!!! :)

Skrevet

hehe...salpp av folkens..no hard feelings her.:)

 

selve hovedinlegget mitt er jo egentlig helt på tryne.

det var hele hvitsen..

men valget står faktisk mellom disse to bilene og det blir nok audi.

deres mening hadde jeg jo egentlig brydd meg noe om..men saken var egentlig ikke å ville ha noens mening.

ville bare vere skikkelig blærete og ekkel for en gangs skyld når jeg først hadde kjangsen..:)

 

men takker selvfølgelig for all suporten!!!

..og dere som var imot :)

 

hi

 

 

Skrevet

hehe..glemte IKKE i linje nr 5..................................................

 

hi

Skrevet

hehe Ja da er vi to som liker å krangle litt da:)

Moro det da! Men synes fremdeles de to bilene er noe dritt!

 

Hilsen mekaniker madrassen

Skrevet

skal dere ha bare en bil eller har dere mulighet for 2?

kjøpte selv en helt ny mercedes a-klasse nå i januar, og kjøpte den med tanke på at vi skal få barn. masse kule detaljer, integrert gps (kjørekomputer) dritkult når jeg er et sted jeg ikke kjenner. plotter bare inn adr og blir "loset" av dama til rett sted hver gang :-) . bestilte også integrerte barneseter bak i bilen. da slipper jeg å tenke på x-tra barnesete når veninner og deres barn (under 130cm) skal være med i bilen. og ikke minst fordi den er trafikksikker. Klart jeg kunne tenkt meg en Gelenderwagen eller en Porche Cayenne som Celina M kjører rundt i, men har desverre ikke større lommebok.

far har en bmw 5-serien,stasjonsvogn. Begge er bilintresserte, (kanskje mest jeg) og jeg digger mercedes og han bmw.........så da har valgene vært enkle.

Skrevet

Jammenimeg mange bilinteresserte damer her!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...