Meg og gutten min Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 jeg begynner snart på uke 15, og jeg har fått så utrolig hodepine de siste dagene. skikkelig hodeverk som jeg til og med våkner til om morgenen. er det fler som har det slik?
mamma.85 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 JEG!! jeg er i min uke 15 og den siste uke har jeg harr forferdelig hodepine hver eneste dag! har lagt med med hodepine og våknet med hodepine. tror det er noe med at man får mer blod i kroppen og at blodtrykket øker og dermed får man mer trykk i hodet eller hva jeg skal si! hehe
Mammare Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ja, jeg har også slitt med hodepine. Er mellom 15 og 16 uker, og har hatt perioder med sterk hodepine innimellom de siste ukene. Jeg har også erfart å våkne opp med hodepine, og har lest litt og skjønt at vi er mange som har det sånn. Håper det er noe som går over snart!
Leirha Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg har også slitt med hodepine hver dag de siste 3 ukene, er 16+5 idag. Husker jeg slett med det samme med førstemann rundt uke 16. Det var så ille en dag forrige uke at jeg MÅTTE ta paracet, det værste var jo at det hjalp. Men tør ikke ta det flere gamger. Legen sier det ikke er farrlig nå, men likevell.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg har også vært plaget med sterk hodepine de siste 2 ukene. Er 15+3 i dag. I begynnelsen av sv.skapet (fram til uke 10) hadde jeg mye migrene. Dette har gått over, nå er det "bare" vanlig hodepine. Men den kan være ille nok, hjelper som regel med paracet. Jeg venter lenge før jeg stapper i meg tabletter. I går la jeg meg med sterk hodepine, tenkte at det sikkert gikk over i løpet av natten. Våknet i dag, måtte ta paracet to ganger før det endelig slapp taket utpå dagen.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg er i uke 13 og har hadd hodepine og migrene hver dag i over 3 uker nå.....
mamma til 2 små:=) Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 ja jeg har også mye hodepine:=( har aldri slitt med det før
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 jeg pleier aldri å ha hodepine, men hadde det fra uke 16 ca frem til uke 19. nå kommer det og går en gang i blandt. legen sa det var en del av svangerskapet. jeg var vekk fra jobben en del den perioden. kjipt, menmen.
Princen min Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg er 16 pluss 4 i dag,og jeg sliter også,fra jeg står opp til jeg legger meg,må ta paracet,men nå har jeg bestilt time hos kiropraktor så håper d kan hjelpe litt... Jeg har slitt i to månder snart,så jeg er sykmeldt.... Er forferdelig vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå