lettereliv Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Fant den på nett nå og ser at den virker mørkere på de bildene og at den ser litt annerledes ut fordi slepet er festet nedenfor hofta med en blomst og stroppene ligger nedenfor skuldrene, men dere ser ihvertfall stoffet og fasongen.. Hvis dere vil se den da Og den minner meg veldig om den kjolen jeg lanserte som drømmekjolen min tvert stroppene kommer opp på skuldrene (må syes om litt) bare i en annen fargenyanse. Jeg har sommerfugler i magen og null bekymringer i forhold til at jeg kjøpte kjolen så raskt. Om jeg skulle giftet meg i morgen hadde den passet fint på kroppen min, men den vil sitte enda finere om jeg får av noen kilo Fikk litt romertidfølelse da stroppene kom opp på skuldrene og slepet ble hektet av og blomsten fjernet http://www.divinasposa.co.uk/pages/12_12/valentino.html
Happy H Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 kjempe fin og spesiell kjole.. godt du e så fornøyd,e så herlig å finne drømmekjolen=)
lettereliv Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Takk skal du ha Jeg er fornøyd jeg. Har drømt om den i natt (hehe skikkelig bridezilla jeg)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Kjempefin!!!! Hva betalte du for den???
lettereliv Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Vet ikke hvor mye den kostet opprinnelig, men på salg betalte jeg bare 4500 for den, så det ble en rimelig kjole OG drømmekjolen
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Utrolig stili kjole Grattis med funn av drømmekjole
lettereliv Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 Tusen takk! det føles godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå