sweden ENDELIG mamma Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ble ferdig med penicilin kur for en uke siden var og tok ny urinprøve idag ........ og det visste seg at jeg enda har den jæ...... shiten :(:( er så lei!!!!!!!!!!! Legen synes jeg skal avvente litt med å gå på en ny penicilin kur eetrsom det ikke hjalp stort med den forigge så få vi bare håpe det ikke blir verre.... Noen som har vært borti samme problemet?????Er det farlig å ha URVI utenom å få behandling for det ???? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 nei, men det er vel ikke bra å ha det for lenge, det kan jo gå til nyrene. Er det ikke noe du selv kan gjøre for å hjelpe kroppen din å bli frisk? Det er jo en kjent sak at å spise søtt er det verste du gjør om du har urinveisinfeksjon. Du må drikke mye surt. Da hadde jeg droppa den søteste juicen, men sur appelsinjuice m litt sitron i og maaaaassssse vann m sitron. Mye drikke er bra!!! Tranebær er bra(fåes på helsekost) Ellers så må du unngå å tørke deg bakifra og frem. Skjønner godt at du er lei- det er jo så irriterende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå