Gå til innhold

Har alle med seg ønskeliste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det ikke sist og har ikke tenkt å ha det med nå heller.

Forstår ikke vitsen med det, egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangsfødende. Har tenkt å ha med. Men siden jeg ikke vet helt hva jeg går til, er det jo ikke sikkert at jeg vil ha det som står på den da...

Skrevet

Jeg skal ikke ha det. Er førstegangsfødende og vil bestemme meg for ting underveis. Vil ikke ta smertestillende før jeg eventuelt må. På føden sa de at det ikke var nødvendig med noen liste, men man kunne jo tenke gjennom ting på forhånd.

Skrevet

Jeg hadde det første gang, men denne gangen vet sambo hvordan jeg vil ha ting, så da tar han ansvar for å gi beskjed.

Skrevet

Jeg har ikke med noen ønskeliste. Jeg stoler på at de som er der gjør jobben sin, og at de hører på meg underveis. Ting blir aldri slik man planlegger de alikavell. Er forresten førstegangs, så har liksom ingen formening om hva jeg går til,- hva som er mer behagelig og ikke så..

Skrevet

har egentlig heller ikke tenkt å ha ønskebrev, jeg klarer nok å gi beskjed om hva jeg vil selv om jeg føder:P Har heller ingen formening om hva jeg vil ønske meg, bare at de respekterer mine ønsker DER OG DA:P men jeg vet jo ikke hva jeg går til jeg heller:)

Skjønner at de som f.eks hadde problemer ved første fødsel, ønsker å få det ned skriftlig at de hadde problemer og dermed forteller det skriftlig:)

Skrevet

Er førstegangsfødende og vet jo egentlig ikke hva jeg kommer til... Så ser ikke noe vits å ha med ønskebrev, får bare ta alt som det kommer. Kan jo ikke planlegge så mye uansett. Så får bare si i fra hvordan jeg vil at ting skal være der og da...

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke sist og har ingen planer om det denne gangen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...