Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hehe, da jeg gikk gravid og det var snakk om åpning, så trodde jeg at det var vagina som åpnet seg Tenke jo ikke til å begynne med på at det faktisk var snakk om livmorhalsen Dumma Hehe.....
¤MegOgMini¤ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 hihi.. hadde det enda vært det Helt grusomt når de skulle måle åpningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå