Sebra Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg lurte på hva jeg kan selge Brio sportsvongna for. Det er en 2006 model. Med svart reintrekk og svart myggnett. Vongna har luft hjul.
¤MegOgMini¤ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 mye kostet den ny da? Slitt? det kommer jo ann på det da
Sebra Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg kjøpten den for 4500,- Pent brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå