Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 PÅ NETTENE!!! Flere som har det problemet eller? Føler jeg ligger å "spenner" kroppen min hele tiden. Er så utrolig spent på ALT som venter meg framover. Fødselen osv! Føles ut som om jeg har maur i beina å hele pakka.. Snur, vrir å vender på meg hele tiden. Sinnsykt irriterende. Uannsett hvor trøtt jeg er så klarer jeg ikke sove før jeg nesten holder på å svime av. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for å slappe av? Eller noen som har det på samme måte?
MissBenz Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Uff ja, sånn har jeg det også... Det er så kjedelig, våkner flere ganger om natta og tidlig om morgenen å får ikke til å sove igjen.... blir sliten å rar resten av dagen med hodepine, osv...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 lese bøker, det hjelper for meg, så får man tankene på noe annet lissom.. eller gå deg en tur at par timer før du skal legge deg, sånn at kroppen kjenner forskjell på hvile og ro påp en måte..
Beste go`gutten er min:) Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 den skriver jeg også under på... kjempe trøtt på kvelden, men med en gang jeg legger meg i senga er det helt håpløst å få sove. er nok mye spenning i kroppen. bare å holde ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå