Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 PÅ NETTENE!!! Flere som har det problemet eller? Føler jeg ligger å "spenner" kroppen min hele tiden. Er så utrolig spent på ALT som venter meg framover. Fødselen osv! Føles ut som om jeg har maur i beina å hele pakka.. Snur, vrir å vender på meg hele tiden. Sinnsykt irriterende. Uannsett hvor trøtt jeg er så klarer jeg ikke sove før jeg nesten holder på å svime av. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for å slappe av? Eller noen som har det på samme måte?
Voyeur Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg også! En natt var det så ille at jeg tok et par paracet for å få det til å gå bort. Men det kan jeg jo ikke gjøre hver gang det kommer:( Får det også i bilen, og det er skikkelig irriterende når vi skal kjøre langt. Tips for å få det til å gå bort mottas med takk!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Forsøk å stramme alle musklene i kroppen, for så å slappe av i dem igjen ett par ganger.. Stram så en og en muskel, og slapp av (begynn med leggene, og jobb deg oppover).. Da tvinges kroppen til å slappe av
M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Varm dusj før sengetid - også har jeg etterhvert innstilt meg på at mitt gamle søvnbehov har endret seg. Jeg trenger ikke 8 timers søvn lengre så lenge jeg hviler på ettermiddagen. Jeg sover kanskje 5-6 t hver natt, og er ikke spesielt trøtt for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå