Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har kjøpt meg den prgesta care kremen. (eller hvordan du uttaler det Nå har det seg slik at jeg har ustabile sykluser, som jeg har forklart tidligere. De har vært veeeldig ustabile. De har vært på 93, 120, 40,33 og jeg venter enda på dag 50 i denne syklusen.. sukk.. Ja også lurte jeg på om hvordan jeg skal gjøre det for å få stabile sykluser med denne kremen? Kan jeg bare bygynne i kveld for eksempel med å smøre meg? Har hørt at el kan bli ødelagt, er det for alltid? Eller hva? hmm..
Gullblomst Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Tror jeg ville vært veldig forsiktig med dette dersom jeg var deg. Denne kremen skal brukes ETTER el, og er primært for å hjelpe kroppen med å produsere nok progesteron til å holde på en liten spire. Dersom du bruker kremen før el, kan dette hindre el helt, eller utsette el enda mer, slik at syklusene dine blir enda lengre. Dette fordi denne hormonverdien skal være lav før el og høy etter. Har du vært hos lege? Men så lange og ustabile sykluser som deg, bør du sjekkes, slik at du kan få riktig hjelp. Lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ett tips til deg, begynn å ta temparaturen. da vet du hvor du er i syklusen hele tiden, da slipper du å gå å lure på når mensen kommer etter at EL har funner sted, da vet du også når du skal begynne på denne kremen
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 åja.. Da får jeg kanskje vente jeg da. Tenkte jeg skulle begynne å tempe så fort jeg får mensen igjen, slik at jeg kan ta en syklus med bare temping slik at jeg veit litt om tempen min. Har vært hos lege en gang, men han sa at det var guds vilje at jeg ikke fikk stabile sykluser!! herregud. Men han tok blodprøver da og sendte meg til gynekolog. Da jeg kom til gynekologen så hadde ikke legen sendt svarprøvene til gynekologen slik at ho kunne ikke si noe om situasjonen min uten resultatene. Fikk pergotime en måned for å se om det hjalp på syklusene. Det gjorde det. Det var da jeg hadde syklus på 33 dager. Etter det var det vanskelig å få tak i henne slik at jeg fikk ikke mer pergotime. Ringte henne nå og forklarte at det hadde gått 1 år og syklusenen var fortsatt ustabile. Fikk time for mer undersøkelser, men siden jeg var så ung hadde jeg god tid så jeg fikk ikke time før 31 oktober.. ååh.. Derfor tenkte jeg at jeg skulle ta saken i egne hender jeg da, men denne kremen skremmer meg litt.. Ble litt langt dette..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 begynn å temp nå, dersom du får en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang syklus så kan man fortsatt tolke om du får EL etter hvert dersom du ikke allerede har hatt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå