maybebaby :) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som har tips til hvordan jeg kan få hodet til å trekke lengre nedover i bekkenet? Hodet ligger heldigvis rette veien men...fortsatt høyt oppe ifølge jordmor..noen som har noen kjerrigråd?? for evt.festing etc.... venter i spenning..har akkurat begynnt på uke 38 og er førstegangsfødende...
BabyV Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Tror at det kan være smart å gå turer. Bruke tyngdekraften litt!
maybebaby :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Ja..trodde eg og..men..går jo turer kver dag jo??... hmpf.....må tydeligvis gå lengre....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 jeg fikk høre dette i slutten av uke 37... har ikke gjort noe spesielt, men nå 39+1 er hodet festet og langt nede i bekkenet i følge jm. Så du skal se han siger ned etterhvert;)
maybebaby :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 takker for svar.. :) så flott du så ut!! har selv også mistet; 3 ganger...godt å høre at du snart er ferdig..ttvitvi til at det samme skjer med meg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå