Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Han ble født med stramt tungebånd, men legene valgte å ikke klippe det. Han har i noen dager vært grinete når han får mat, men blid ellers. Han har omtrent nekta å spise grøt da....Han blødde ut av munnen en dag også, men det tenkte jeg var tenner eller at han hadde bitt seg selv.... Men så kikke jeg under tunga og der var det noe rart.... Tenkte på det med det tungebåndet og det stemte visst !! Hs kikka på det og sa det var røket og at det hadde nok vært ganske vondt ja.... Stakkars lille klumpen min ; ) Tror det er på bedringens vei for idag spiste han nesten 2 grøtmåltider!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Åhh stakkar gutten å da! Sikkert ikke noe godt for han nei, bra han er på bedringens vei da =)
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 ååå... fikk helt ondt inni meg når jeg leste det... det må jo gjøre kjempe vondt... sender masse kos til bebisen din..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Ja det høres jo helt grusomt ut,men han har jo egentlig vært blid som en sol bortsett fra undermåltider.... Merkelig........... Han har våknet litt mer på natten og vrt sulten da siden han ikke hart fått i seg noe grøt, men det er det eneste vi har merket........... : )) Han er vel kanskje en liten tøffing hihi........... som sin mor hehe ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå