Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 føre IKM?? Tror nok ikke det har klaffet for oss denne mnd.Men bare nysgjerrig...
BettyBoob Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 skal vi se, jeg ble gravid på IKM jeg da, men omtrent dagen etter fikk jeg utrolig ømme pupper og følelsen av å skulle få mensen. Så jeg satt meg på flyet hjem fra australia med tampong oppi og en sovetablett i magen....uff, men gikk jo greit da!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ømme pupper. Skjønner med en gang at jeg er gravid. Trenger egentlig ikke å ta testen engang.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Kvalm, jeg var kvalm nesten dagen etter sex jeg tror jeg! Kvalm kvalm kvalm, hele svangerskapet igjennom. Lykke til med prøvingen, kjempe spennende! Ikke alle har symptomer, så ikke gi opp håpet? Har dere prøvd lenge?
Gothminister Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Fikk ganske ømme pupper med begge to,men det er de eneste også.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Kjempe ømme pupper, og en kvalme som ikke ligner griiiiisen!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 trøtthet.. ellers kjenner jeg nooooothing.. ingne ordentlig kvalme ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå