Gå til innhold

Nå er jeg lei.....


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har overhode ikke noe overskudd, bare lyst til å legge meg ned å sove. Vondt i kroppen, vondt i hode, halsbrann og kvalm. Skal det innen ende ta!!! Er bare så lei av dette. Er 14 uker. Normalt å være støl i hele kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 17+5 idag og jeg er helt knust i kroppen..... :(

 

Jeg er trøtt 24/7 og har ingen energi i det hele tatt!!! :( Helt knust..... :(

 

Er så "heldig" at jeg har fått bekkenløsning i tillegg jeg da! :( Må ringe

 

legen i morgen tidlig for å få ny sykemelding! :( Denne gangen må jeg

 

opp til 100% sykemelding tror jeg.... :( Håper dette forsvinner snart... :(

Skrevet

Du er ikke alene...Er selv 16+1 uker på vei og kunnet sove 24 timer i slengen...Kvalm er jeg også ,men mest plaget med vond rygg og mage...

 

Spent å høre hva jordmor mener hva magesmertene kommer av...Sikkert bare livmora som vokser...=o)

 

Du får høre med legen din om en liten sykemelding for å hente deg inn=o)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...