Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har overhode ikke noe overskudd, bare lyst til å legge meg ned å sove. Vondt i kroppen, vondt i hode, halsbrann og kvalm. Skal det innen ende ta!!! Er bare så lei av dette. Er 14 uker. Normalt å være støl i hele kroppen?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg er 17+5 idag og jeg er helt knust i kroppen..... Jeg er trøtt 24/7 og har ingen energi i det hele tatt!!! Helt knust..... Er så "heldig" at jeg har fått bekkenløsning i tillegg jeg da! Må ringe legen i morgen tidlig for å få ny sykemelding! Denne gangen må jeg opp til 100% sykemelding tror jeg.... Håper dette forsvinner snart...
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Du er ikke alene...Er selv 16+1 uker på vei og kunnet sove 24 timer i slengen...Kvalm er jeg også ,men mest plaget med vond rygg og mage... Spent å høre hva jordmor mener hva magesmertene kommer av...Sikkert bare livmora som vokser...=o) Du får høre med legen din om en liten sykemelding for å hente deg inn=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå