Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Trodde man fikk sterkere immunforsvar når man var gravid... eller er det når man ammer?? Tre forkjølelser på under to mnd... Hva gjør man??
Bine66 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Lurer på dette jeg også. Var superfrisk med førstemann men nå med andre mannen. Har jeg vært forkjølet siden uke 34 er nå i uke 38. Kjedelig !!! Drikker mye appelsin juice, spiser mye sunn mat som salat, ta litt ekstra vitaminer etc. Men det hjelper ikke !!! Noen med gode råd ??
Bine66 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 dytter litt. Ingen som har det sånn ellers ??
glajenta2 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Nesten hele tida..aldri syk ellers jeg, men under graviditeten har jeg vært forkjøla nesten hele tida, men har slippi unna kvalme da:):)
line_n & sara Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 har nettopp kommet over en forkjølelse som har vart i 2 uker, er fortsatt ikke helt på topp, litt snørrete og tett, men almentilstanden er bedre! var hos jm i gå, og hun sa at det er vanlig at man sliter lengre med forkjølelser når man er gravid, siden garviditet sliter litt på imunforsvaret! det kan vært greit å styrke seg med c vitamin! det er bare å ta store doser (feks 600-1000 mg et par,tre ganger om dagen!)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Åh, kjenner meg så godt igjen! Har akkurat kommet meg etter en sykeperiode på 4 uker med hoste (som viste seg å være bronkitt), forkjølelse, antibiotikakrevende bihulebetennelse og full influensa. Har vært heeelt slått ut! Folk sier at babyen "stjeler" av immunforsvaret mitt. Det er jo gjerne slik at babyen klarer seg fint selv om mammaen må lide pga. dårlig matlyst og kvalme f. eks., og da gjelder det vel med sykdom også. Men fælt er det å ha det sånn, altså! Her er man stor, tung og høygravid og har ymse plager av det, og så skal man altså bli syk på toppen av det hele. Verden er urettferdig! Får håpe at vi holder oss friske når de små nurkene er kommet ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå