3gutter_og_1jente Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har nettopp fått meg ny kjæreste etter et brudd med faren til barna mine for 8 mnd siden....Han nye har også barn,og jeg er blitt utrolig glad i han.... Problemet er at nå skal eksen og barna hans bo hjemme hos han i to uker,for det er et eller annet med leiligheten,og der dem bodde gjennom forsikringselskapet kunne dem ikke bo lenger fordi det tok lenger tid i leiligheten enn dem trodde...Allerede her begynner det å skurre for meg.......Når det er forsikringen som bet alt,får dem ikke et sted å bo helt frem til leiligheten er innflyttnings klar da??? Til tross for forsinkelser??? Jeg hater tanken på at eksen og han skal bo sammen en liten stund....Helt greit med barna,men henne.....nei,jeg syns IKKE noe om det.........Han sier at herregud det er ikke farlig,dem har jo vært skilt i tre år....Greit det,men syns det er merkelig alikevel....Kjempe fint at dem er venner å sånn for barnas skyld,men er det ikke normalt at man roer ned det personlige vennskapet når man finner seg en ny? Sikkert jeg som er overfølsom og vanskelig,men jeg ville ALDRI ha gjort det mot han hvis jeg viste han ikke likte det! Jeg har sagt jeg blir veldig usikker,og at jeg ikke liker det,men han bryr seg ikke....Stakkars det er jo så syndt på henne......... Er dette noe jeg bare må godta.....Er jeg teit liksom???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå