Gå til innhold

Dere som har vært til akupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket dere noe "aktivitet" i magen etter behandling?

Jeg var til min første akupunkturtime idag og har fått "menssmerter" nå. Kan det være pga av økt blodgjennomstrømming? Og at man kan merke det allerede kort tid etter behandlingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. Jeg har ikke vært til akupunktur, men tenkte jeg kunne spørre deg da siden du har vært der. Hvor setter de nålene? Og var det vondt? Har nemlig sprøyteskrekk men jeg vil prøve akupunktur..

Skrevet

Hvor i syklusen er du og hav prøver hun å oppnå. Effekten kommer ganske med en gang. Du kan ha effekt av den men ikke kjenne noe også

Skrevet

Jeg fikk en nål i hver hånd, 4 nåler i magen, en på hver legg og en nede på hver fot. Gjorde ikke vondt å bli stukket, men litt ubehagelig når hun traff det rette punktet. Men vondt var det ikke nei! Nålene er kjempetynne, så du merker jo nesten ikke stikket. Verre å bli stukket av mygg :) Hehe...

Skrevet

Hun satte nålene for å øke blodgjennomstrømmingen til livmoren. Venter eggløsning i helga eller begynnelsen av neste uke

Skrevet

Prøver hun å få EL tidligere i syklusen?? Det gjør min da jeg har litt sen eggløsning. Dette kan føre til at EL kommer tidligere mens EL testen slår ut positiv ganske sent(feks på EL dagen i stede for før).

Skrevet

Får vel bare "sikre" seg uansett og ha jevnlig sex de to neste ukene :) Hehe...

Skrevet

Lurt å ha sex nå vertfall:D

Skrevet

Blir vel ingenting i kveld :) Hehe... Men tviler nok på at eggløsningen kommer 6-7 dager før forventet bare pga av akupunktur :)

Skrevet

det er ingenting å tvile på. Min EL kom nemlig 5 dager før forventet da jeg gikk til akupunktur da jeg ble gravid med første. Det gjorde den hver gang jeg fikk behandling hos henne. derimot de gangene jeg ikke gjorde det kom den sent igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...