Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Merket dere noe "aktivitet" i magen etter behandling? Jeg var til min første akupunkturtime idag og har fått "menssmerter" nå. Kan det være pga av økt blodgjennomstrømming? Og at man kan merke det allerede kort tid etter behandlingen?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 hei hei. Jeg har ikke vært til akupunktur, men tenkte jeg kunne spørre deg da siden du har vært der. Hvor setter de nålene? Og var det vondt? Har nemlig sprøyteskrekk men jeg vil prøve akupunktur..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Hvor i syklusen er du og hav prøver hun å oppnå. Effekten kommer ganske med en gang. Du kan ha effekt av den men ikke kjenne noe også
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg fikk en nål i hver hånd, 4 nåler i magen, en på hver legg og en nede på hver fot. Gjorde ikke vondt å bli stukket, men litt ubehagelig når hun traff det rette punktet. Men vondt var det ikke nei! Nålene er kjempetynne, så du merker jo nesten ikke stikket. Verre å bli stukket av mygg Hehe...
Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hun satte nålene for å øke blodgjennomstrømmingen til livmoren. Venter eggløsning i helga eller begynnelsen av neste uke
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Prøver hun å få EL tidligere i syklusen?? Det gjør min da jeg har litt sen eggløsning. Dette kan føre til at EL kommer tidligere mens EL testen slår ut positiv ganske sent(feks på EL dagen i stede for før).
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Får vel bare "sikre" seg uansett og ha jevnlig sex de to neste ukene Hehe...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Lurt å ha sex nå vertfall:D
Gjest Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Blir vel ingenting i kveld Hehe... Men tviler nok på at eggløsningen kommer 6-7 dager før forventet bare pga av akupunktur
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 det er ingenting å tvile på. Min EL kom nemlig 5 dager før forventet da jeg gikk til akupunktur da jeg ble gravid med første. Det gjorde den hver gang jeg fikk behandling hos henne. derimot de gangene jeg ikke gjorde det kom den sent igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå