Sunniva78 har to små Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Vi har arvet vogn fra broren min, og vi fikk med en Teutonia dunpose. Den øverste delen kan tas av med glidlås, for så å sette på en sommerdel. Kan snurpes inn oppe med hodet, og virker veldig grei. Men er det noen som har erfaringer med denne posen?
Sunniva78 har to små Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Hmm, må dytte en gang til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå