chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er dere her? Noen som tester etter EL? (temper evt) Jeg får nok testene i morgen og vil da teste første dag i morgen ettermiddag, skal ha EL fredag men bare for å være på den sikre siden... kommet til at det kan være greit siden vi er under utredning.. å vite at de positive testene er der liksom=) Spennende... håper ting skal klaffe men har ingen tro på det da.. harkjøpt oss hus og, men får ikke flytte før vår/sommer neste år så kan ikke flytte tankene over på det heller enda... men men...
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Har ikke startet el-testing ennå nei. Forventet el en gang enten i løpet av helga eller begynnelsen på neste uke. Må regne litt mer på det Hehe... Men merker jeg har fått "menssmerter". Lurer på om man kan merke sånt etter akupunktur. Hun satte jo nålene for at de skulle øke blodgjennomstrømmingen til livmoren
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Det kan nok stemme... med akupunkturen mener jeg=) Vet vertfall at mange merker "ting" med en gang etterpå.. Og de setter jo nålene akkurat på de pungtene som har med "problemet" ditt å gjøre.. meget sannsynlig at du merker det=) Håper det fungerer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå