dritgrei hei hei! Skrevet 23. september 2007 #77 Skrevet 23. september 2007 vi traff hverandre på spraydate.no januar 2005
♥Babyklar♥ Skrevet 26. september 2007 #78 Skrevet 26. september 2007 Jeg jobbet i en bohandel, hvor min mann tilfeldigvis var innom - gjett hvem som begynte å komme innom hver eneste helg. Jeg syntes han var sååå kjekk, men kunne jo ikke gjøre noe med det på jobb.. Til slutt (etter ca 4 mnd) tok han mot til seg og ba meg med på date. Endte opp med oss; jeg føler meg så utrolig heldig!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #79 Skrevet 26. september 2007 Kjærlighet ved første blikk, ekje det nåke so heite. Va ute att med ei venninde i slutten av november 99. Møtte der min drømmemann.... Nyttårsafta blei vi eit par. September 01 kom førstemann, gifta oss juli 05, andremann kjem februar 08.....
jody Skrevet 26. september 2007 #80 Skrevet 26. september 2007 jeg traff ektemannen min på nettet gjennom finn en venn...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. september 2007 #81 Skrevet 26. september 2007 Haha!! Første gangen jeg møtte samboeren min, var på en pysjamasfest,hihi.. Vi har siden det vært kjærster i 6 år og har en nydelig sønn sammen;)
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 26. september 2007 #83 Skrevet 26. september 2007 Vi møttes når vi begynte på videregående vi=)))) Kom i samme klasse,kjærlighet ved første blikk...ååååh.... **MIMRE MIMRE**'
Mummimamma:-) Skrevet 26. september 2007 #84 Skrevet 26. september 2007 Kontaktannonse i Turistforeningen. Perfekt for oss to kombinerte natur- og byfriker...
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2007 #85 Skrevet 26. september 2007 En kompis av meg hadde noen bekjente som hadde flyttet i fra en helt annen kant av landet i sammenheng med jobb, og de søkte vel nytt bekjentskap, og helst fra noen fine damer. og ettersom jeg er den eneste fiiine (*kremt* lettlurte) dama kompisen min kjenner, gav han dem mitt mobilnr. Dem ringte og styrte, og ba meg komme på fest. Jeg takket til slutt ja etter veldig gode overtalelsesegenskaper i fra han som nå er min samboer, og troppet opp senere den kvelden. Først ble det litt slibrig smårflørting på barneskolestadiet med frekke kommentarer og sarkasme, mens dagen derpå ble jeg bedt om å komme tilbake på besøk en av de nærmeste dagene. Vi var VELDIG sjenerte de første dagene jeg var på besøk, og det ble til uker med intens flørting, knising og fjortisstadiet før vi hadde vårs første kyss. til måneder før vi gikk lenger. Nå har vi nettop feirt våres 2 årsdag, og håper vi har en spire i magen min:I)
norddame Skrevet 27. september 2007 #86 Skrevet 27. september 2007 Var på et blink treff i byen, ble ikke noe med noen fra blink. Traff noen venninner og satt meg ned, og like etterpå dukket han bare opp. Vi fant tonen med en gang. Jeg, en venninne, en kompis av han og han skulle dra på nachspiel til han. Og dermed var det gjort. Tror nok han ble litt sjokket da han fant ut at jeg hadde 3 jenter. Han hadde ingen barn. Og nå litt over et år har vi alle sammen flyttet inn i hans hus. Og planlegger en liten en.
Bomsedeisi Skrevet 27. september 2007 #87 Skrevet 27. september 2007 Ute på byen, jeg var singel og han var kveldens fangst =) Full klaff og har vært som erteris siden (4år siden).
Gjest Skrevet 27. september 2007 #89 Skrevet 27. september 2007 Møttes på jobb (sykepleier og ambulansesjåfør). 5½ år siden det nå...
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 27. september 2007 #90 Skrevet 27. september 2007 Møttes på spraydate i 2005:)
snart mamma t 2:-) Skrevet 27. september 2007 #91 Skrevet 27. september 2007 vi traff hverandre på blink;-) såg han og synest han var søt,vi snakket og utvekslet msn adresse.. etter det så møtte vi hverandre..han bodde i oslo og jeg i ørsta(møre og romsdal).. er 60 mil og dette ble langt,så vi bestemte oss for å flytte sammen. noen uker etterpå var jeg gravid:-D så nå venter vi vårt første barn sammen og er i uke 37+4 dager. vi gleder oss kjempe mye og er kjempe forelsket!!!!!!!!
Hemmeligheten Skrevet 27. september 2007 #92 Skrevet 27. september 2007 På vorspiel hjemme hos kompisen hans og venninna til venninna mi.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #93 Skrevet 29. september 2007 på et utested i hjembyen vår, av alle steder....:-) for 4,5 år siden. nå er vi gift, kjøpt leilighet og venter første barn om ca 2 måneder:-)
*spent* Skrevet 29. september 2007 #94 Skrevet 29. september 2007 en av mine nærmeste naboer i vår hjemby, var vel 14 år første gang han kom å banken på vinduet å ville inn på besøk, etter et års prating på mIRC. Han var jo eldre, skummelt å prate med ham utenom mIRC:) men han var litt tøffere med litt alkohol i blodet en kald lørdagskveld;) Etter litt "roting" som tenåringer ble vi ikke sammen før vi plutselig møtte igjen hverandre etter vi hadde flyttet til en annen by for å studere 4 år etter første treff;)Har nå vært samboere litt over tre år å mimrer fremdeles om de gangene han kom og banket på soveromsvinduet på sene kvelder;)
tinderella Skrevet 29. september 2007 #95 Skrevet 29. september 2007 har bestandig kjent han. Han var nemlig odelsgutten på¨nabogården, men søt musikk oppsto ikke før i 2004, da jeg flytta hjem igjen. Rart å tenke på egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå