Gå til innhold

Da vart det pute på oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk vi beskjed om at vesle jenta vår må ha pute...jaja tenke jeg da,men nå 1 dag etter merker jeg det veldig på henne,snakk om å være utilfreds,sover lite,er sur og vil ingenting...er ikkje noe kjekt nå når hun er 3 1/2 mnd å få den beskjeden.

Hun har alltid vært blid,sovet mye og vært fornøyd med livet,men nå er det som å få et nytt barn,er glad pappaen kommer hjem på torsdag,så da er det litt mer hjelp å få.

Vel akkurat nå har jeg 1000 ting jeg skulle ha gjort,men får ikke gjort noe,hun vil ingenting,bare sitte på fanget...er ikke greit for en liten krabat å få snudd på ting på den måten...

måtte bare skrive dette,få det ut av systemet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det, vi fikk pute når vi var ca 3 mnd vi å, men de venner seg fort til den og det er bedere å gjøre det før hun blir mer mobil enn det hun er nå. håper hun snart aksepterer puta, snuppa mi brukte ca 3-4 dager

Lykke til

Skrevet

Å, vet så godt hvordan du har det. Jenta mi fikk pute da hun var 3,5 mnd og det var mildt sagt lite populært. Men som hun i innlegget overfor sa, så venner de seg kjapt til det. Her var det skikkelig slitsomt et par dager, også etter 3-4 dager var hun samme gamle igjen. Det blir snart bedre, hold ut og lykke til :o)

Skrevet

bra hun ikke brukte lenger tid,da er det håp:) Sov hun i egen seng før hun fikk pute?? Det gjør ikke vår,så jeg må nok venne henne til det også tror jeg.Vi fikk ingen informasjon om noen ting i det hele,men heldigvis har jeg en tante som har jobbet med slike barn,så hun skulle gi meg masse info:)

Skrevet

Det ligger flere fine tråder om hoftedysplasi og putebruk inne på Funksj/kronisk syke barn, anbefaler deg å lese der om du vil ha litt info - også må du bare spørre om du lurer på noe :o)

Skrevet

Ville bare gi deg en god klem jeg og et lykke til ;) Jeg fikk min første baby den 16 august.. Hun fikk da pute på dagen etterpå.. Så jeg kan bare si at jeg vet hvordan det er å ha et putebarn...

Ikke noe artig.. og jeg GLEDER meg til å ta den av.. det tror jeg hun og gjør.. selvom hun ikke viser noe tegn til misnøye ved puten.. =) heldigvis!

Men det er nok som de andre sier her, dem venner seg nok fort til dem!! =)))) Nå fikk jo min jente på puten rimelig fort, så hun vet jo nesten ikke hvordan det er å være uten.. men du skal være glad dem fant ut at hun trengte denne puten nå.. hadde det gått lenger tid, kunne du endt opp med gips og at hun kansje måtte legges i strekk? eller hva det nå heter.. tror det er myyyyyyyye verre..

Uansett. Lykke til! Håper hun venner seg til puten snart, og at hun ikke trenger den så lenge;)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...