Gå til innhold

Hvilket flaskemerke bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår suger veldig godt av mam sin tutt! Den er ikke rund, men mer flat på en måte. Vi har også avent, men ho søler mye mer med den..rart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

avent

Skrevet

i begynnelsen brukte vi dr.browns sine, dyre men kjempe fornøyd, og forhindrer at de får mye luft!

nå er det avent sine :)

Skrevet

bruker bare dr browns. veldig bra.

Skrevet

Vi bruker Avent. Ikke superfornøyd, det har bare blitt sånn.. Det hender de lekker, men liker fasongen.

Skrevet

Avent, men har en Qutie flaske som jeg bruker å ha vann på.

Skrevet

Bruker bare Dr. Browns sine :o)

Skrevet

kun dr. brown her.. veldig fornøyd med de..

Skrevet

Kun avent, aldri hatt noe trøbbel med de, og de er med på andre runden med flaskebarn nå =)

Skrevet

Moraliserende pekefinger: dr.brown har wideneckflasker, samme fasongen som avent sine...

Jeg har en aventflaske og resten er dr.brown... mest fornøyd med sistnevnte...

Skrevet

Bruker chicco sine, kjempefornøyd! Synd de ikke lager slike lengre. Hamstret inn mange da:)

Skrevet

Har prøvd alt te snuppå mi, og nå endelig klarer hu å drikke av flaske. Den hu fant ut at hu likte då e NUK sin wideneck flaske.

Skrevet

Dr. Brown mens hu var bittelita.

Nå bruker vi mam sine..

Skrevet

Bruker avent,

og om de lekker er ikke den hvite ringen skrudd riktig på..

Skrevet

Her bruker vi MAM sine...

Det var den flaska jenta mi tok da vi begynte med flaske..

Skrevet

Prøvde både chicco og avent, men han vil bare ha MAM ultivent. Mye jobb med vasking/koking, men det blir en vane.

Skrevet

Bruker Dr.Brown... Veldig fornøyd:o)

Har 2 Avent-flasker også, men de blir bare brukt til vann nå, melka ble full av luft i forhold til Dr.Brown sine synes jeg..

Skrevet

brukte dr brown til han var 5 mnd ca. gikk over til avent. ingen problem. begge var like gode men er noe herk å vaske alle delene til dr brown sine

Skrevet

Dr. Brown! Likte ikke Avent flasken, han fikk i seg mer luft enn melk omtrent, selv om den også skulle gjøre så han svelget lite luft...

Skrevet

Bruker for det meste Avent flaske med Mam tut.

Skrevet

Jeg bruker bare mam sine, gutten min liker dem best, har også dr.brown sine. men ikke like fornøyd med dem han nei

Skrevet

Dr.Brown bruker vi. Veldig fornøyd!

Har også et par avent-flasker, men ikke så fornøyd med de så de fungerer som reserve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...