Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pleid å legge henne kl 21, men ser at mange legger dem kl 19:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg legger henne klokka 21, men hun begynner å bli så trøtt på kvelden nå, så lurer på om vi skal begynne å prøve halv ni i stedet..

klokka 19 ville blitt for tidlig.

Skrevet

Hjelp, er det bare jeg som ikke har fast leggetid til gutten min? Han legger seg når vi legger oss, og det er mellom kl 22 og 24 en gang....

Skrevet

Vi legger henne kl 19-19.30. hun er trøtt på den tiden.

Skrevet

Da hun var 3 mnd la vi henne rundt kl 21, men det gikk fort nedover... Hun bestemte det selv og nå (6 mnd) er hun stuptrøtt når vi legger henne rundt 19 :o)

Skrevet

Min gutt er snart 4 mnd og han legges klokken 21, men vi strever fælt med gretten gutt den siste timen, phu! Har jeg prøvd å legge ham før, blir det klabb og babb på natten, men jeg skal snart forsøke å legge ham litt og litt tidligere, et kvarter av gangen? Vi er fremdeles oppe en gang om natten :-(

Skrevet

Ja, et kvarter av gangen funket bra her :o)

Har funnet ut at jo mer hun sover på dagen, jo bedre sovner/sover hun på kvelden :o) Søvn avler søvn!

Skrevet

Der er jeg faktisk også enig! Rart det der, jeg ble litt stresset fra begynnelsen med at han har flere, og lange soveøkter på dagen, men det funker fint! Han sover godt og fint, den ene gangen vi er oppe på natten er det bare mat, og han slukner med en gang, phu, kan vel ikke klage der..

Skrevet

Vi legger klokken 20. prikk! :) HVER kveld. kjempe fin rutine.

Skrevet

Jenta mi er 4,5 mnd.nå, vi har lagt henne kl.19-19.30 siden hun var 2,5 mnd. Synes det er så deilig med voksentid på kvelden:) Noen dager sover hun lenge, til 8-8.30, andre dager vil hun opp i 6-tiden, men vi har en 3-åring som står opp grytidlig, så det går liksom greit. Hun får forresten mat 3-4 ganger hver natt.

Skrevet

Hei,

ja, kunne gjerne vært oppe flere ganger om natten for å si det sånn, selv om en gang er deilig, men gutten min har liksom to lange soveøkter etter hverandre (f.eks legges han 21, sover til 04, mat, sover til 08-09) og DA vil han opp og være sosial litt før neste soving! Så hvis jeg legger ca kl 19, da blir det kanskje at han skal opp og sprette midt på natten? Tør ikke prøve, jeg, selv om jeg leeengter etter lang voksen kveld, syntes 21 går fint, også, og som sagt, skal kunne ned litt og litt snart. Heldige deg som har så mye kveld alene1

Skrevet

Min lillegutt på 4 mnder legger seg ikke før mellom 23-01-00, dessverre..men merker at han begynner å bli trøttere og mer grinete på kvelden. Men prøver jeg å legge han tidligere, så tar han bare seg en liten kveldslur på en time for så å våkne og være oppe til kl ett. Slitsomt. Så gode råd motta med stor takk:)

Skrevet

Om han virker trøtt tidligere, så bare prøv :o) Jeg også var redd for at hun kanskje kom til å våkne midt på natten og ville stå opp. Men neida, hun sover fra 7 til 7 :o) Har forsåvidt sovet hele natten (uten mat) siden hun var 1 mnd, så vi har vært veldig heldige!!

Skrevet

hei lille jenta mi på 3 mnd orker ikke mer fra sånn kl 18. da sover hun til sånn ca kl 03 får litt melk bleie skift så sovner hun igjen sånn til kl 08. får melk og morgen stellet så sovner hun igjen til sånn ca kl 11. sånn har hun vært siden hun var ca 1 mnd. har vært veldig heldig. hun har en storebror på snart 2 han var også slik som babis.

Skrevet

Skulle gjerne hatt han opp lenger jeg, men det er slutt for pjokken når klokka nærmer seg 20. Om vi holder han oppe noe særlig lenger enn 21, så blir han overtrøtt stakkar.

Heldige dere som kan dra bort med opplagt baby på kvelden! På den annen side så er det jo bra at han skjønner det er kveld og natt da. Sover godt om natta.

Skrevet

Da gutten min var 3 mnd la han seg ca 20.30

Nå er han 7 mnd og legger seg mellom 19 og 19.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...